nagel vet denken wij............

• esmee27

ik heb vorige week bij een nagelstyliste nailart laten doen.

ze heeft eerst mijn nagels gevijlt en toen de nailart erop gezet en toen iets van gel wat onder een lamp hard moet worden,maar na een dag lieten er al stukjes los en later in de week was bijna alles eraf.

dus wij denken dat ik vette nagels heb.

is hier een oplossing voor,zodat ik het de volgende keer wel weer kan hebben?????

want het was hartstikke mooi.

alvast hartelijk bedankt.

• Esther kvk

als je nagels hebt laten zetten, moet de styliste voordat ze een nailart erop zetten ook ontvetten.

dan de nailart en gelijk sealen.

in principe mag de bovenste laag (als ik het goed begrijp) dan niet los laten.

dit heeft niets te maken met of jij vette nagels hebt, want dat zit onder de kunstnagel.

Esther

• esmee27

nou ik moet erbij zeggen dat het op mijn eigen natuur nagels zijn gezet.

• yvon KvK

Hoi Esmee

Het zou kunnen dat de nailart nog niet door en door droog was. Als dan de topgel laag erover heen gaat kan het schuiven, en soms breken.

groetjes Yvon

• Esther kvk

tja als het op je eigen nagels is dan kan je wel eens gelijk hebben.

ik heb dit ook wel eens meegemaakt.

je kan blijven ontvetten en nog komt het los.

misschien kan je styliste eerste en laag gel op je natuurlijke nagel zetten en dan de nailart en toplaag.

dan blijft het zeker weten zitten.

Esther

• natascha

Hoi,

Ik denk dat het net zo is als met nagellak, dat gaat ook snel van je eigen nagel af doordat je eigen nagel zo flexibel is en dan breekt het en komt er lucht onder. Zou inderdaad beter zijn als ze de nagel met een laagje gel of acryl harder maakt. Dan blijft het zeker goed zitten naar mijn idee.

Groetjes Natascha

• esmee27

oke bedankt voor jullie reacties.;-)