ff checke

• brutus

advertentienummer: 12990164

prijs: ? 2,-

datum plaatsing: 14-09-2005

adverteerder: Sylvana Kosters

telefoonnummer: 0633790425

plaatsnaam: LEEUWARDEN (Friesland)

stuur e-mail naar adverteerder

alle advertenties van adverteerder

Hallo mensen, graag wil ik hierbij aanbieden uw nagels mooi te maken, ik heb nog

geen diploma en ben 13 jaar, maar ik kan het erg goed. bijna iedereen van mijn

buurt kent me, en veel vragen of ik ook hun nagels wil doen. Ik heb ook

voorbeelden, maar die kon ik niet op internet plaatsen. M.v.g. Sylvana Kosters

he meiden nog een goeie

• Esther kvk

nah ja…. belachelijke advertenties

Esther

• Jody

echt wel belachelijk!! ik kan je aanraden om eerst eens een paar jaar te wachten en dan een opleiding doen. en volgens mij is dit geen site om advertenties te plaatsen maar meer om ervaringen en vragen te delen!!!

• Sandra

volgens mij is deze site voor serieuze, volwassen, opgeleide nagelstylistes of meiden die daar voor in opleiding zijn.

Dus niet voor kleine meisjes en zeker niet voor advertenties, maar meer voor raad, advies, steun en om elkaar op de hoogte te stellen van zaken die betrekking hebben op het nagelvak.

ga eerst maar eens naar de middelbare school en dan een opleiding volgen voor nagelstyliste. dan vinden we het leuk om met je te praten want dan weet je waar je het over hebt.

• natascha

Nou zeg dat wel, waar gaat dit over!!

• Esther kvk

volgens mij wil brutus ons juist deze advertentie laten zien omdat het belachelijk is!

waarschijnlijk is hij/zij deze tegengekomen.

ik neem dit nog geen eens serieus.

ik heb ook een moeder met een dochter die 13 is en het ook op haar eiegn nagels wil en ook dan wil leren.

onder de 16 komen ze er bij mij niet in in de salon, en ik ga het al zeker niet aan ze leren.

daar zijn de centra voor.

maargoed, echt een hele stomme advertentie.

Esther

• brutus

he esther ja ik zag deze adv. op speurders en dames als jullie even de onderkant ook lezen zien jullie dat er onder staat ;echt lachen)

maar goed het is bekend dat sommigen heel snel klaar staan met een verkeerd oordeel

groeten

• Sandra

HI HI HA HA wat een leuke grap, vindt je niet????

nou ik niet

wij zijn serieus met ons vak bezig en op deze kinderachtige grappen zitten wij niet echt te wachten. wij houden ons met andere dingen bezig.

misschien kun je eens een grapje plaatsen op een KINDER SITE.

echt lachen joh ga lekker een andere site lastig vallen met je flauwe geintjes

• Sandra

oj blinde brutus

er staat onder de advertentie he meiden nog een goede.

dit is iets anders dan echt lachen.

je bent ook nog vergeetachtig(weer een andere site)

je krijgt het nog druk joh

• Esther kvk

meiden ik geloof toch echt dat jullie het niet goed lezen hoor.

dit is dus iemand die ons een voorbeeld laat zien van een advertentie en daaronder komt er dus nog een die hij heeft gevonden.

hij heeft het zelfs eerder gezegd in deze topic!

onder die 2e zegt hij dus… kijk meiden hier nog een goeie.

dus sandra, was jij het nou die het niet leuk vond als er meteen commentaar werd geleverd?

wat doe je nu dan????? goed lezen scheelt een hoop irritatie.

Esther