ff checke

• Sandra

oke esther

nu moet jij ff goed lezen

ik heb niet geschreven dat ik niet leuk vond als er meteen commentaar gegeven werd. er zijn meerdere sandra's op deze site.

het heeft niets met irritatie te maken, ik vind het gewoon kinderachtig zo'n advertentie.

en het maakt mij boos dat er zoveel mensen zijn die thuis een beetje aan klooien zonder opleiding.

of ze nu dertien of 88 zijn.

je kunt zo veel advertenties opsporen die niet kloppen, maar moet je ze dan maar overal laten zien op elke site?

nu geef je die mensen precies wat ze willen AANDACHT. er zal heus wel iemand tussen zitten die wel op deze advertentie ingaat, wij geirriteerd door de advertentie zij een nieuwe klant.

JOEPI DE P……..

we kunnen dit beter laten rusten

ajuus parapluus

succes met je pakketje uit soesterberg. de naam zegt mij niets.

sandra

• Deco nagelstudio

Het niveau gaat echt omhoog hier!!!

Morna

• moontje

nou nou zeg waaar maakt iedereen zich hier druk om een geintje van iemand.

dames denk aan je bloed druk.

• Heavenly Cosmetics

Inderdaad waar gaat het over??

Ik ben dus een Sandra maar reageer dus al niet meer op dit soort topics.

Ik heb het druk genoeg om hier op te reageren, maar ik wilde wel even rechtzetten dat ik het dus niet was.

Normaal sta ik ingelogd als Heavenly Cosmetics maar omdat ik ergens anders met Sandra heb ingelogd kan het wel eens zijn dat ik per ongeluk reageer met Sandra.

Als ik dus reageer zal het voortaan weer onder Heavenly Cosmetics zijn.

Gr Sandra

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik zou de webmaster van de site waar dit op staat ff mailen dit kan echt niet hoor.

13 jaar ???!!! dan weet ze nog niet eens waar utercht ligt is haha laat staan dat ze weet hoe en wat te doen met probleem nagels nee dit kan echt niet door de beugel.

Silvia

• Esther kvk

ik maak me niet druk hoor, maar er was alleen iemand die dit aan ons probeert duidelijk te maken en ik geloof dat er een aantal het verkeerd opvatten.

vandaar mijn reactie in ieder geval.

Esther