uv lamp

• Jody

hee meiden!ff een vraagje: hebben jullie soms ook dat als je te veel gel aanbrengt op de nagel (om bolling te creeëren) dat het soms een beetje kan branden op de nagel zodra je in de uv lamp zit met je hand? Ik ervaar dit namelijk bij sommige klanten.Zijn deze klanten dan extra gevoelig of ligt dat aan de lamp of aan de hoeveelheid gel?Graag jullie reacties!!!

liefs

• Deco nagelstudio

dAT KAN AAN DE HOEVEELHEID GEL LIGGEN DE MOLECULEN DRAAIEN DAN HEEL HARD ROND EN DAT GEEFT WRIJVING WAT DE KLANT ERVAART ALS BRANDEN.

GROETJES MORNA

• Sandra

het kan inderdaad een branderig gevoel geven.

wat wel eens helpt is even snel de vingers eruit halen en meteen weer erin.

of even stevig duwen als je hand in de lamp zit. de klant kan even kracht zetten met de vingers

ook mijn klanten hebben er wel eens last van

succes sandra

• artistik

Ik doe bij elke nagel (en klant) het zelfde, maar bij de een gebeurd het wel en bij de ander niet. Bij 1 klant van ligt het ook aan haar hormoon huishouding hebben we gemerkt, normaal heeft ze het niet maar als ze nagels laat bij vullen rond haar ongesteldheid dan heeft ze er wel last van. Het blijft bij mij toch wel een raadsel, ook in profnail kan ik niet echt een duidelijk antwoord krijgen.

Petra

• natascha

Hoi,

Volgens mij heeft bijna iedereen daar last van, niet iets om je zorgen over te maken. Vaak is het niet bij de eerst x maar bij het opvullen. En wat Sandra zegt: ff met je vingertoppen op de bodem drukken, geeft inderdaad verlichting!

Groetjes Natascha

• yvon KvK

Het is inderdaad een vaak voorkomend euvel, waarbij je door inderdaad snel je hand er uit te halen en daarna gewoon weer terug het gevoel al weg is. wat ik begreep is dat het niet valt uit te leggen ( behalve dan de chemische reactie die Morna uitlegd) en dat men er in iedergeval geen oplossing voor heeft.

• Esther kvk

waardoor komt dit gevoel….

acryl hardt uit van boven naar beneden dus naar de nagel toe, gel andersom.

door het licht hardt het eerst ondering uit en dan naar boven toe.

de eerste uitharding is dus valk bij de nagelplaat.

als gel uithard krimpt het iets en waneer er teveel aan gel opzit, dan krimpt het te erg en geeft dat dat hete gevoel.

even de hand eruit halen en drukken tegen de tunnel van de nagel en het is weg. daarna kan je klant gewoon er weer onder.

succes.\

Esther

• Cat

Hoi hoi,

Tijdens de opleiding gel (magnetic)werd mij geadviseerd om de nagel eerst te voorzien van een heel dun laagje gel, die uitharden en dan vervolgens de nagel opbouwen. Het zou zo zijn dat wanneer je de eerste laag gel wat dikker had het ook meer “brand”gevoel geeft.

inmiddels heb ik de gel in de wilgen gehangen, wel jammer, maar er is hier absoluut geen vraag naar. Alles wat ze willen is ACRYL!! Wel jammer.

Hoop dat je hier iets mee kunt,

Groetjes

• Jody

Dank jullie wel voor al deze reacties!ik had inderdaad ook al een aantal dingen geprobeerd zoals de handen er even uit halen enz maar nu weet ik dat het wel redelijk normaal is!

Bedankt

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb het soms met klanten met gevoelige nagels.

je haalt de nagel eruit en drukt op het bureau en dan kan hij weer terug en is het over.