1 nagel word .....

• Leenepeen.

Hoi Allemaal,

Ik heb net een klantje haar nagels gedaan. Dit keer alleen bijgewerkt!

Nu heeft zij een probleem n.l. het volgende: Het is heel vaak, dat haar rechter duimnagel geel wordt, al na een dag of 3! Niet heel haar duimnagel, maar alleen het gedeelte waar de French zit. Het is een geelachtige vlek aan de binnenkant van haar nagel.

Ik weet niet wat het is, maar ik heb nu dus haar duim apart onder de lamp gedaan. Dus eerst de 4 vingers en als laatste de duim!

Want kan het misschien zo zijn, dat als zij er met heel haar hand ingaat dat juist de duim wat meer naar ondere in de lamp zit, en daardoor de gel niet helemaal uithard? Wat wel vreemd is, dat het alleen het bovenste laagje is! Dus ik vijl het eingelijk zo weg!

Graag reactie's wat het eventueel zou kunnen zijn?

Groetjes,

Leenepeen.

• Sandra

hoi leenepeen,

rookt deze klant?

als ze bijvoorbeeld shag rookt en haar duim tegen de achterkant (mondstukje) aan houd kan het natuurlijk kleur dus nicotine afgeven. je sigaret of shagie rust dan dichtbij of op je duimnagel

Mijn opa hield ook zo zijn sigaar vast en had altijd een gele duim.

succes sandra

• Leenepeen.

Hoi Sandra,

Ja ze rookt wel, maar als ze rookt houd ze haar sjekkie in haar linkerhand! En soms met rechts, en aangezien er aan haar linkerhand helemaal niets te zien is, vraag ik mij af of het dat kan zijn?

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Leenepeen.

• artistik

Het roken zou ik ook als enige kunnen bedenken, helemaal omdat het maar een oppervlakkig iets is wat je zo weer weg kunt krijgen.

Petra

• ilaysa

hoi leenepeen ik heb het zelfde gehad en ze zeiden my dat het ook kan komen door medicynen en door het rooken tydens de behandeling maar ik rook niet en gebruik ook geen medicynen ik zelf denk dat het door de top coat komt ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes ilaysa