Kaartjes Rijswijk

• Miranda (in opleiding)

Wie heeft voor mij 2 kaartjes voor de beurs in Rijswijk??

Oh ja, is er ook iemand die weet wie allemaal exposeert? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Ik hoor graag even!

Groetjes Miranda

• yvon KvK

Je krijgt via je kvk nr. één kaart (twv. 20,00) en ik denk dat het heel moeilijk voor je wordt om aan 2 kaarten te komen. Succes!

Bij Hardeberg stond: Mey Liang, Nails only, Make-up studio,Nails world, Nail Creation en nog een paar waar ik nu 1,2,3 niet opkom. Misschien dat het volgende week op de site staat. Het is een kleinere opzet dan Utrecht, de stands zijn ook veel kleiner. (dat was in Hardenberg, met Rijwijk heb ik nog geen ervaring)

groetjes Yvon

• Veronique

Rijswijk was vorig jaar ook heel klein.

Maar toch kan ik het niet laten om weer te gaan kijken.

Veronique

• juut

en wanneer kun je die kaartjes dan verwachten??? van de kvk??

judith

• Miranda (in opleiding)

Als je bij de KVK aangesloten bent,, Ben ik nog niet aangezien ik nog bezig ben met de opleiding! Ik ben ook in Utrecht geweest en was nog lang niet uitgekeken.

Daarom wil ik nu ook heel graag….

• yvon KvK

Ik heb de kaart al binnen, en vanochtend kreeg ik ook een uitnodiging van het nagelgilde!

groetjes Yvon

• bianca

Hoi Miranda,

Ik neem aan dat je de vakbeurs op 21 22 en 23 oktober bedoelt, Toch?

Ik kan je misschien wel aan een kaartje helpen als je tenminste nog steeds op zoek bent??laat me je e-mail adres even weten, dan mail ik je !

Groetjes,

Bianca

• Esther kvk

ben uitgenodigd door het nagelgilde, heb niets ontvangen van de kvk.

maar ga toch alleen dus maakt niet uit.

Esther

• Le Elegance Nails(kvk)

Hoi Bianca

zou ik jou kaartje dan mogen hebben/overnemen??

mijn mail adres is mecintais@hotmail.com

gr jeany Le elegance Nails

• Deco nagelstudio

Ik ben wel ingeschreven bij kvk maar heb niets gekregen,als er nog iemand is die kaartjes overheeft dan wil ik ze wel overnemen

groetjes morna