Ik zou graag voor mezelf willen beginnen alleen baal ik een beetje van het liften van de nagels langs de nagelriemen.
Stel je voor dat dat regelmatig gebeurd, hoe moet je dit dan aanpakken tegenover de klant??
vind dit wel erg snel geoordeeld.
heb je er wel eens aan gedacht om bij je opleidingsinstutuut trainingen te gaan volgen?
die bestaan, bijv. perfectie training
dan ga je voorlopig alleen trainen op wat jij het moeilijkst vindt.
als dat dan lukt, is het tijd om er over te denken om voor jezelf te beginnen.
geef het niet gelijk op! goed oefenen en trainingen volgen.
weet niet waar je je opleiding hebt gevolgd, maar bij de meesten bestaan deze trainingen.
Esther
Ik zag dat je eerder al een oproepje over pinnaclae had geplaatst.
Ik wilde niet voor de zoveelste keer negatief over pinnacle reageren dus heb maar niks gezegd. Maar nu ik dit oproepje van je zie staan doe ik het toch maar.
Als jij met pinnacle werkt komt die lifting waarschijnlijk daardoor.
Ik heb tijdens mijn eerste opleiding het nagelen geleerd met pinnacle. Kristallisatie en lifting hoorde je daar alle lessen maar weer. Iedereen had er last van. Maar wij wisten natuurlijk niet dat dat aan het produkt kon liggen. Je begint tenslotte nog maar net en dan denk je natuurlijk al snel dat het door je werkwijze komt.
Eenmaal klaar met de opleiding heb ik uiteindelijk de handoek in de ring gegooid want ik werd gek van die luchtranden enz. Ik dacht dat ik het gewoon niet kon. Nagels waren mooi maar dat duurde maar maximaal een week….
Door een samenloop van omstandigheden ben ik na een tijd nog maar eens een opleiding gaan volgen. Ze werkten daar met Creative. Wat een verschil zeg ! Zelden nog luchtrandjes en kristallisatie al helemaal niet !!
Kortom, als jij met pinnacle werkt , probeer gewoon een keer wat anders. Wedden dat het beter gaat ?
Succes !
lightbox is heel goed, die gebruik ik ook en geen lifting.
let er goed op dat de gel niet teveel in de nagelwallen valt, want daar krijg je dan als eerste lifting.
voor acryl is Oddessy heel goed, blijft vrij lang flexibel dus goed verwerkbaar.
succes!
bij BT hebben ze elke woe. avond trouwens trainingavonden en kan je dit voorleggen.
wordt goed op je gelet dan daar, vind ik heel fijn.
Esther
Bedankt Esther voor je reactie,
Ik zag het even niet meer zitten, ik ben net bij een model van me langsgeweest welke afgelopen maandag met mij mee geweest is voor de 2 kleuren gel(nagelversteviging) en de vrije rand welke ik dus met wit acrylpoeder + gel heb gemaakt is er bij bijna alle nagels al af… !!?? Het model is redelijk veel aan het soppen maar ik kan me niet voorstellen dat het na 3 dagen al begint af te brokkelen!
Weer een raadsel..
Al was er nog geen sprake van liften.. (scheelt dat weer)Esther kvk schreef:
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?