Ben k weeeeer!

• Danielle mv Tara (30 aug. 2005)

Ja ik schaam me….. Ik schaam me diep maar ik ben weer bij de mensen! Een uk vraagt veel aandacht dus ben ff niet wezen prikken hier, maar vanaf nu ben ik er weer hoor! Hoop dat t goed gaat met iedereen, ik ga ff bijlezen wat ik allemaal gemist heb…. Zal wel n hoop zijn! Ik wil iedereen ook bedanken voor de suuuuuperlieve emails! Echt heel tof! :-) :-) Ik ga er eens lekker voor zitten om iedereen terug te mailen!

Ben trouwens in Nederland nu! Op vakantie om Tara te showen en ga pas 24 oktober weer terug! Zaterdag gaat Esther mijn nageltjes doen, leuk leuk leuk! Want al 2 maanden geen nagels kan nie hoor….

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• dani

HEE LEUK weer eens van je te horen geniet van je kleine hoor.Mij zoontje 5 vraag steeds vaker om een zusje (slik)Nog 2 jaarjes wachten zeg ik dan te druk met de zaak voor een nummer 2.Genieten!!!!!!Hee danielle ik laas op de site van de profnail over een gruwelstudio op curacaowas het niet jou ervaring toevallig.Ik heb hem nog niet dus kan hem nog niet inlezen groetjes daniella

• Deco nagelstudio

Ik heb het wel gelezen en dacht ook direct aan je.

Leuk dat je er weer bent.

groetjes Morna

• dani

ja heb hem binnen en ja hoor het was toch jouw ervaring jammer dat er geen foto,s bij zaten groetjes dani

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi!

Ja klopt, is mijn gruwel ervaring! Ik hou Mey Liang op de hoogte van mijn Curacao avontuur omdat ik distrubiteur ga worden van Magnetic op Curacao…. Zij hebben t verhaal doorgestuurd naar de Profnail en toen had ik ineens een mailtje van de Profnail of ze t mochten plaatsen! Cool he?

XDaan

• natascha

Hoi,

Nou ik heb het net vandaag ook gelezen en inderdaad wat een ……zooi. Ik hoop voor je dat je het heel druk krijgt en dat het allemaal top gaat. Toi toi toi

Groetjes Natascha