hebben jullie de nagels gemaakt door Anja hapé gemaakt gezien???
echt te erg voor woorden vond ik het en dan nog wel voor iemand met jaren ervaring in het vak. het was een artikel met uitleg en foto's erbij!
Groetjes Silvia
Ik ben Silvia en heb nu 2,5 jaar mijn nagelsalon aan huis in Beek en Donk en vind dat ik na een zeer goede allround opleinding door Pepijn bij The beauty Company altijd nog bij kan leren in het plaatsen van een mooie set french nagels.
Na het ontvangen van mijn Profnail zocht ik zoals gewoonlijk gelijk naar de artikelen waarbij met plaatjes uitleg wordt gegeven over het plaatsen van nagels en het oplossen en voorkomen van problemen.
Ik wist niet wat ik zag toen ik de nagels zag in het artikel van Anja Hapé die vele jaren ervaring heeft en zelf opleidingen geeft. Dat zou een voorbeeld moeten zijn voor stylistes maar ik zou mijn klanten met 10 van deze nagels nooit de deur uit durven sturen. De nagel ziet er dik uit, de tiprand is door de gel heen te zien, absoluut geen scherpe smile line, het oogt als een ski jump nagel en een bolling is ver te zoeken. Daarnaast geeft ze aan dat het model al niet van die mooie nagels van zich zelf heeft maar dat is meestal de reden dat dames aan de kunstnagels gaan dus dat vind ik geen excuus voor het eind resultaat wat perfect zou moeten zijn.
Ik (eigenlijk nog leek, maar voel me ineens gevorderd) ben nu wel extra trots op mijn werk!!
Ik snap het wel als mijn stukje niet geplaats zou worden, Milou cosmetics is een goede adverteerder/ inkomstenbron voor jullie blad maar dit artikel sloeg echt alles.
Nou, toevallig dacht ik dus echt precies hetzelfde. Ik wou ook een topic erover plaatsen, maar door tijdgebrek was het niet eerder gelukt. Ik ben ook niet zo heel lang bezig met mijn nagelstudio, bijna 3 jaar, maar in die drie jaar tijd heb ik nog nooit zulke nagels gemaakt. Ben echt benieuwd of Profnail een reactie geeft. Ben bang van niet..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?