Inderdaad..
Toen ik het zag dacht ik dat het een nagel was die door haar zou worden opgeknapt.. Maar niet dus..
Groetjes
Hoi Iedereen,
Ook ik ben nog niet zo heel lang nagelstyliste ( gecertificeerd sinds februari ), maar ik durf hier te zeggen, dat ik vele malen mooiere nagels maak dan die “lepels” in de prof-nail!!! het ziet er dus NIET uit zeg!!
Als ik zulke nagels zou maken als in de prof-nail, dan zou ik waarschijnlijk geen klant overhouden!! En ook ik dacht in 1e instantie dat het werk was van een “beunhaas” en dat die nagels opgeknapt moesten worden!! Maar wat schetst mijn verbazing? Dat het dus een nagelbijtster was, waarvan haar natuurlijke nagel beschadigd was, maar dat die nagels op zo'n manier wordt “opgeknapt”??? Pffffffff het is meer een artikel voor het artikel “Gruwelstyliste”
Ik vindt, dat als je al jaren ervaring hebt als styliste, dat je absoluut niet met zulke nagels in de prof-nail kunt staan! Verre van goede reclame!
Groetjes,
Leenepeen.
Het viel mij ook gelijk op hoe lelijk die nagels waren!!!
Ik zet nu al 3 jaar nagels (zowel acryl als gel) en zelfs in het begin waren ze beter dan deze nu op de foto's… Dit kan niet waar zijn!
Ik snap ook niet hoe Profnail deze foto's had kunnen plaatsen; de foto's die ze normaal gebruiken bij uitleg zijn (vind ik) altijd tegen perfect aan…
Dit ben ik niet van ze gewend, en ik hoop dat dit ook nooit meer gebeurt.
Als nagelstyliste neem je toch een blad als Profnail als voorbeeld en als je dan dit soort prutswerk tegenkomt, ga je wel even twijffelen aan dit voorbeeld…
Er zullen in elk geval heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel stylistes zijn die, na het zien van deze foto's, plotseling ape-trots zijn op hun eigen werk!!! ;-)
Groetjes, Peet
Ik heb eens op hun site gekeken voor het emailadres maar kan het niet vinden. Ik vind het namelijk een idee om ze de link van dit prikbord te sturen zodat ze zelf kunnen zien wat voor reakties hun artikel oproept bij ons ( de lezers van hun blad ).
Op het andere forum word er ook schande van gesproken……
Dit vond ik op de site van profnail….dus ga je gang!!!
Links
Prof Nail verzamelde voor jou interessante en leuke links om efficiënt te surfen. Op deze pagina vind je tal van links naar websites over onder andere nail art, nagelziektes, ondernemen en ingrediënten in cosmetica. Heb je tips voor deze rubriek? Stuur ze naar redactie@prof-nail.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?