hallo
ik wou even weten of dit klopt
da tals je de nagelriem olie gebruikt dat de nagels sneller gaan liften of is dat juist niet zo ik hoor hier en daar verschillende verhalen
ik hoop dat jullie me kunnen antwoorden
groeten van brides
nee ik ben niet met een opleiding bezig ik ga waarschijnlijk wel binnen kort een opfris cursus acryl doen om dat ik daar nooit meer mee gewerkt heb
ik heb eeb aantal jaren geleden mijn opleiding gedaan en nooit meer met acryl iets gedaan gel heb altijd bij vriendinnen en familie gedaan maar gebruikte ik dus geen olie nu ik binnen kort de salon ga openen wou ik mischien hier gebruik van maken
maar daarom vraag ik jullie ervaring en niet die van een leraar die ook wil verkopen ???????????
maar bedankt voor jou antwoord kunnen we weer zien hoe we elkaar helpen???????????
Je hebt eerder gemeld dat je een opleiding voor acryl ging volgen en design acryl niet een opfris cursus, daarom ontstaat de verwarring! (vond het zelf al vreemd, je ging een opleiding volgen en binnenkort een salon openen!?) Olie is goed voor behoud van je product en is zowiezo goed voor de nagelriemen.
Petra
nee hoor van olie gaat het niet liften als je het maar biet voor een nahebandeling gebruikt.
ik gebruik het bijna dagelijks, heb al ruim 10 jaar gelnagels en nooi last van lifting (alleen toen ik zwanger was soms) maar dat heeft een andere reden.
Silvia
ik verkoop het ook niet aan iedereen alleen aan mensen die ik droge nagelriemen vind hebben en mensen met mooie nageriemen adviseer ik alleen lekker insmeren met handcreme van een wille keurig merk naar keuze.
Silvia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?