cuticle oil

• brides

hallo

ik wou even weten of dit klopt

da tals je de nagelriem olie gebruikt dat de nagels sneller gaan liften of is dat juist niet zo ik hoor hier en daar verschillende verhalen

ik hoop dat jullie me kunnen antwoorden

groeten van brides

• Esther kvk

je was toch met een opleiding bezig?

met dit soort vragen moet je echt bij je leraar zijn.

Esther

• brides

nee ik ben niet met een opleiding bezig ik ga waarschijnlijk wel binnen kort een opfris cursus acryl doen om dat ik daar nooit meer mee gewerkt heb

ik heb eeb aantal jaren geleden mijn opleiding gedaan en nooit meer met acryl iets gedaan gel heb altijd bij vriendinnen en familie gedaan maar gebruikte ik dus geen olie nu ik binnen kort de salon ga openen wou ik mischien hier gebruik van maken

maar daarom vraag ik jullie ervaring en niet die van een leraar die ook wil verkopen ???????????

maar bedankt voor jou antwoord kunnen we weer zien hoe we elkaar helpen???????????

• artistik

Je hebt eerder gemeld dat je een opleiding voor acryl ging volgen en design acryl niet een opfris cursus, daarom ontstaat de verwarring! (vond het zelf al vreemd, je ging een opleiding volgen en binnenkort een salon openen!?) Olie is goed voor behoud van je product en is zowiezo goed voor de nagelriemen.

Petra

• brides

okay hartelijk bedankt voor je antwoord ik heb het verkeert uitgelegt ik wil dus een opfris cursus acryl gaan doen en een workshop design acryl srry dat ik het verkeert heb geschreven

• yvon KvK

Ik raad mijn klanten altijd wel een olie aan in mijn geval de solaroil van creative. Ik merk wel verschil als men het goed gebruikt. Ik geef mijn klanten daarom ook een flesje cadeau als ze een nieuwe set plaatsen ( doorberekend in de prijs) en daarna vul ik gratis bij.

Groetjes Yvon

• brides

okay dan bedankt voor de tip

mischien ga ik da ook wel doen een gratis oil bij een nieuwe set

groeten van brides

• Esther

olie is altijd goed voor gel en acryl.

ik vond het dan ook vreemd dat je het niet gebruikt?

ik adviseer het altijd aan mijn klanten en gebruik het zelf in de salon ook na elke behandeling.

Esther

• brides

bedankt voor jullie tips

ik ga voortaan ook deze oil gebruiken

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

nee hoor van olie gaat het niet liften als je het maar biet voor een nahebandeling gebruikt.

ik gebruik het bijna dagelijks, heb al ruim 10 jaar gelnagels en nooi last van lifting (alleen toen ik zwanger was soms) maar dat heeft een andere reden.

Silvia

ik verkoop het ook niet aan iedereen alleen aan mensen die ik droge nagelriemen vind hebben en mensen met mooie nageriemen adviseer ik alleen lekker insmeren met handcreme van een wille keurig merk naar keuze.

Silvia