opleiding

• sandra

dag mensen,

wil even jullie advies wil mijn opleiding gaan doen bij mey liang hebben jullie daar positieve verhalen over gehoord of juist niet laat het me even weten wat jullie mening over hun is.

dank je

sandra

• Jacqueline

Hoi Sandra,

Ik heb mijn opleiding daar gedaan en ik kan niet anders zeggen dan TOP!

Nou heb ik het voorrecht gehad dat we in een “klas” van 3 cursisten zaten onder begeleiding van 2 docenten. Kan niet beter natuurlijk.

Ze zijn wel streng, maar je leert het daar wel ontzettend goed!

Groetjes, Jacqueline

• Esther kvk

mey liang is erg goed.

kan je met een gerust hart naartoe!

Esther

• apie

Tja, ik heb daar dus een andere mening over. Heb er zelf geen opleiding gedaan, maar ken wel twee meiden die daar in opleiding zijn geweest. Ten eerste, zij zijn 1 van de duurste, zoniet de duurste. En het wil echt niet altijd zeggen hoe duurder hoe beter. Jacqueline heeft dus geluk gehad dat zij maar met z'n 3en waren. Maar het komt ook voor dat je met z'n 15en in een klas zit. Erg druk dus. Hun produkten zijn ook best prijzig en ze proberen je toch zoveel van hun produkten te laten kopen, terwijl het echt niet allemaal nodig is. En persoonlijk vind ik hun technische methode niet echt denderend. Ik zelf vind one-ball techniek veel beter werken en ook veel mooier. Onderandere bij TCI werken ze op die manier en zij geven ook opleiding. Ook hebben zij hun eigen nagelgroothandel, maar ligt qua prijs stukken lager dan Mey Liang. En als je bij TCI examen doet, doe je ook in echt alles examen. En niet zoals bij Mey Liang dat je nog andere certificaten moet halen, zoals; french manicure of werken met een frees. En daar moet je dan ook weer extra voor betalen.