Vreemde eend in de bijt....

• Nina

Dag allemaal,

Ik ben bijna aan mijn allround examen toe maar werk eigenlijk voornamelijk met gel en wil acryl links laten liggen. Maar, dat is eigenlijk off topic, want waar ik het eigenlijk over wil hebben is dit: ik neus onwijs veel op internet, zoek allerhande sites op, en dan vooral foto's van nagels. Nu heb ik het idee dat de meeste erg gecharmeerd zijn van nailart en ook 3-D. Ennuh, ik durf het bijna niet te zeggen, maar de meeste nailart en 3-D (vooral die dikke bloemetjes) vind ik vreselijk…. Kunstig gedaan hoor, wat dat betreft mijn complimenten, maar ik vind het zoooo lelijk. Sta ik hier nu helemaal alleen in of lijkt dat alleen maar zo?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

groet,

Nina

• artistik

Sorry, kan je hier niet echt in steunen, vind niet alles mooi hoor aan de 3D. Wat jij ook zegd, complimenten aan degene die het kunnen. Maar pepijn vind ik erg mooie dingen maken en die “chinese”?? man, weet niet hoe die heet, kan ook prachtige kunst werken maken in 3D. Het is gelukkig allemaal smaak, anders zouden we er allemaal hetzelfde uit zien en met hetzelfde rondlopen.

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die echt geheel jou mening hebben, ga het lekker volgen.

Petra

• Patricia V kvk (rotterdam)

Ik ben er ook geen voorstander van, en zal het zelf ook niet maken. Hetzelfde met french op de teen nagels, daar pas ik ook voor. Dus ja, ik heb wel dezelfde mening..

groetjes,

Patricia V te Rotterdam

• dani

Je bedoel trang denk ik.En ik vind de manier dat hij en pepijn 3d maken het mooist .Zeld vind ik 3d onderglass het mooist omdat de nagels heelemaal plat zijn geen uitstekers en zo.Maar je kom ook heele lelijke tegen iets wat op een bloem moest lijken denk ik.Het werk van deze pro,s vind ik super,maar iedereen zijn ding toch ik zelf houd me met nalart bezig waneer de meeste salons hier alleen french bieden.Saai en de klant durf echt wel hoor tis maar wat je ze laat zien wat r mogelijk is.IK DRAAG ALTIJD NAILART EN KRIJG ALTIJD OOOO wat mooi hoe doe je dat waar zit je afspraak afspraak.Kort om smaken verschillen gelukkig groetjes dani

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb ooit design nagels van pepijn gehad en die waren in die zin 3D datz e er een stukje uit kwamen maar zeker niet zo dik als je op de meeste sites ziet.

als ik soms mensen zie met 3D nagels lijken die nagels heel zwaar en dik en ik vind het ook niet mooi dan.

maar het kan wel mooi zijn als je het sbtiel doet .

Silvia

• Nina

Hè, fijn, jullie reacties. Bedankt daarvoor! Ik dacht toch echt dat het aan mij lag. En tuurlijk, smaken verschillen en dat is maar goed ook! Maar net als jij Patricia hou ik zelf erg van simpel en eenvoudig en vooral van een zo natuurlijk mogelijke look (en dat kan ook met FM hoor). Ik vind zelf ook wat eenvoudige toevoegingen van wat strass of wellicht een FM met glitter nog wel heel leuk, maar al die toeters en bellen laat ik dan lekker aan de vakvrouw over die er zelf ook veel plezier in heeft.

Bedankt allemaal maar weer!

Nina

• Esther

ik ben helemaal gek van designnagels en gelukkig maak ik ze ook steeds vaker in mijn salon.

de nailart met stripers en lak gaat er een beetje uit lijkt wel.

hoewel ik dat ook leuk vind.

het kan mij niet gek genoeg zijn en vindt de nagels van trang nguyen en tamara bhagoe helemaal het einde!

als je een goede designnagel opzet, hoeft hij niet dik te zijn. het ligt er ook maar net aan waar je op de nagel wat neerzet.

Esther

• brides

ik vind design nagels helemaal te gek alleen ik kan het nog niet en ook al zou ik het kunnen dan kan ik weer niet op me rechter hand iets maken ik kan niet met links werken ja nagels plaatsen dat gaat nog net wel maar een mooie fm lukt me niet erg he dus ik heb mijn linker hand altijd verschillend en me rechte hand 1 kleur of airbrush tips

groeten van brides

• christinebynails

ik vind het ook heel mooi ,maar ik had ergens gelezen dat als je de bloemetjes klein en plat wil dan moet je de colorliquid verdunnen met aceton maar weet de verhouding niet meer weet iemand dat ,stond waarschijnlijk in de profnail zal wel even zoeken

groetjes christine