voorbeeld van Cillit Bang

• Esther

pasgeleden zag ik op de site van Mey Liang een topic over Cillit Bang.

dit schijnt je kunstnagels op te vreten, netzoals de produkten van Cif Oxigel etc.

net had ik dus een voorbeeld hiervan.

deze mevrouw heeft geklust bij haar oom en cillit bang gebruikt (zonder handschoenen) om schoon te maken.

en wat was het resultaat….. aangevreten nagels en ze miste er ook een aantal.

uiteindelijk de resten en paar nagels weggevijld en een nieuwe set.

erg zonde, maarja zo zie je maar wat een troep er op de markt is.

meiden styliste's let dus op, cillit bang is dus echt troep!

Esther

Bijoutifull You

• Veronique

Ook anti-kalkproducten kunnen de kunstnagels aantasten.

Een tijd geleden heb ik een site gevonden met een lijst van producten die de kunstnagels aan kunnen tasten. Helaas weet niet meer waar ik deze gezien heb.

Veronique

• More You (KvK)

Ik kan daar koper/zilver-poets nog aan toevoegen!!!

Altijd handschoenen aan doen dames…

Groetjes, Peet

• Esther

dat is mijn advies ook altijd, HANDSCHOENEN!!!!

jammer dat niet iedereen luistert, dan krijg je dit soort dingen. vind het altijd zo zonde van de nagels.

Esther

• natascha

Hallo allemaal,

Ik maak zelf vaak schoon met cif oxigel (zonder handschoenen) maar ik heb nergens last van hoor, zelfs niet met cilit bang maar dat gebruik ik ook weer niet zo vaak. In iedergeval zal ik het wel aan klanten zeggen dat ze daarmee oppassen moeten. Als mijn eigen nagels kapot gaan is dat ook weer niet zo erg maar voor klanten is het zeker heel vervelend.

Groetjes Natascha

• Danielle mv Tara (30 aug. 2005)

Inderdaad… Ook antikal is troep! Al lossen je nagels niet direct op hoor, maar ze worden doffig….. Als ik dat niet gebruik maak ik gewoon schoon zonder handschoenen hoor! Goed gezette nagels moeten hier tegen kunnen vind ik…

Groetjes, Daan