nagelstudio omg Leiden

• Anne

Hallo allemaal,

Ik heb helemaal geen ervaring met kunstnagels e.d. Maar aangezien ik zo ontzettend nagelbijt wil ik toch eens gaan kijken of ik kunstnagels laat zetten.. Alleen weet ik dus helemaal niet waar ik dat kan laten doen en wat een goede studio is. Ik kom uit Leiderdorp dus laat maar zeggen omgeving Leiden. Iemand suggesties?

Groetjes Anne

• Heavenly Cosmetics

Hoi,

In Leiden zit een super goeie namelijk Nail Heaven.

www.nail-heaven.nl

Kijk maar eens op de website je ziet de mooiste dingen.

Wel even je pop up bocker uitzetten.

Succes,

Gr Sandra

• hands&nails

Hoi Anne ik ben zelf ook nagelstyliste beginnend dan wel maar ik ben ook klant ook bij nail heaven omadt ik niet handig genoeg ben om mijn eigen nagels te doen.

Maar ben een zeer tevreden klant en zij kwa prijs ook echt niet duur.

Er zijn heel wat stylistes die niet in de buurt van leiden wonen en daar goed van balen omdat Diana het heel mooi kan en ook haar nailart is een aanrader moet je echt eens doen dan ben je verkocht!hahahaha.

Veel nagel plezier meid! groetjes Jo

• Anne

dankjewel voor beide reacties, ik ga maar eens een afspraak maken denk ik ;-)

• Danielle mv Tara (30 aug. 2005)

Hi Anne!

Esme nailstyling op de Breestraat in Leiden is ook errug goed! Ik heb daar gewerkt en het is ook een hele gezellige salon om heen te gaan… Altijd lachen gieren brullen! Ook belangrijk toch? De eigenaresse (Esme) en haar dochter (Gladys) nagelen al sinds het vak bestaat, dus hoopies ervaring ook!

Suc6 ermee!