Hoe vonden jullie Rijswijk?

• yvon KvK

Hoi

Wie is er vandaag naar Rijswijk geweest en wat vonden jullie ervan?

Ik was er om 10:00 uur en na een paar rondjes te hebben gelopen had ik het wel gezien. Ik vond het jammer genoeg een beetje tegenvallen. Het is de helft kleiner dan Hardenberg. Wel een leuk dagje uit gehad, zonder nieuwe ideeen die ik ook al had gemist in Utrecht.

Groetjes Yvon

• Esther kvk

Uiteindelijk ben ik niet geweest helaas want mijn dochtertje was ziek.

In Hardenberg ben ik nog nooit geweest maar wel vorig jaar naar Rijswijk.

Ik vond het toen rustig, maar wel gezellig.

Helaas weinig demo's toen, weet niet of dat nu ook zo was?

Welke groothandels waren er dit jaar Yvon??? ben wel benieuwd.

Esther

Bijoutifull You

• yvon KvK

Hoi Esther

Het was vandaag ook rustig, je hebt niets gemist. Ik heb geen demo gezien! (ik was al om 13:30 weg)

de nagelgroothandels waren: Aurora, Florence, Mey Liang en Nails Only. En er was niets nieuws onder de zon of ik moet het gemist hebben???? Op zich was het wel relaxed allemaal! het eten en drinken was net als hardenberg goed verzorgd,en door dat het zo rustig was kon je ook rustig aan een tafeltje gaan zitten. Wel erger ik me zoals op de meeste beurzen dat er overal gerookt wordt. Dus ga ik ook meestal dan met hoofdpijn de deur uit jammergenoeg.

Misschien wordt het volgend jaar wat drukker met standhouders…wie weet.

groetjes Yvon

• artistik

Dit jaar voor het eerst geweest (op vrijdag) netjes verzorgd, alleen erg weinig en ook ik heb geen demo's gezien. Ik moest gelukkig spullen hebben dus dat kwam goed uit. Ik had ook een erger punt, al die dames (voornamelijk) die eten en drinken laten staan (volle glazen, onaangegeten broodjes) belachelijk!!!! Puur omdat het gratis was?!?! Maar goed echte nederlanders denk ik dan maar. Ook op vrijdag was het rustig, Utrecht heeft toch wel de voorkeur.