zithoogte

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik ben aan het kijken voor nieuwe stoelen in de salon.

Ik had een bureau stoel en de klant een vaste stoel. Maar nu wil ik twee dezelfde barok stoelen maar die zijn dus niet verstelbaar.

Zitten jullie met werken hoger dan je klant of hebben jullie ook dezelfde zithoogte?

Silvia

• natascha

Hoi,

Ik denk dat het wel handig is als je je eigen stoel verstellen kan. Teminste ik zit nooit lekker zo'n tijd in dezelfde houding enzo. Een beetje verzitten lijkt me wel prettiger. Succes

Groetjes Natascha

• artistik

Kan je helaas hier niet mee helpen, ik kom bij de mensen thuis dus ik heb geen keus.

• Danielle mv Tara (30 aug. 2005)

Ik zit ook op dezelfde hoogte, ook omdat ik graag 2 dezelfde leuke stoelen wilde hebben… Ik werk al jaren zo en heb geen last van rugklachten ofzo… Ik denk dat wanneer je hier wel snel last van hebt, je beter kunt zoeken naar een verstelbare stoel.

Groetjes, Daan

• Deco nagelstudio

Ik zit in mijn salon ook hoger dan de klant en vind het prettig werken omdat je dan op je werk kijkt. Je moet wel zorgen dat je niet voorover gaat zitten want dan heb je na een half uur pijn in je rug,maar daar zijn ook weer aparte stoelen voor dat als je gaat verzitten de rugleuning zich aanpast aan jouw houding,maar daar hangt wel een leuk prijskaartje aan.

Ik zou niet zomaar een burostoel gaan kopen maar me toch een beetje gaan orienteren.

groetjes morna

• Rieneke (in opleiding)

Beste Silvia,

Op www.ikea.com onder het kopje werkplekken staan de bureaustoelen.

Wat dacht je van bureaustoel type “skruvsta”?

Dit is een mooie kuipstoel in verschillende kleuren geloof ik.

Hij is in hoogte verstelbaar en heeft wieltjes.

Zo heb je 2 dezelfde stoelen, maar zit je zelf in ieder geval op de juiste hoogte. (het moet natuurlijk wel je smaak zijn)

Je moet n.l je armen haaks op je tafel kunnen laten rusten, terwijl je recht zit.

Zo heb je de ideale bewegingsvrijheid.

Zelf heb ik een vaste stoel voor de klant.