Bij mij rollen ze over zeil, en dan valt het rollen wel mee. Hoe het bijvoorbeeld op laminaat is weet ik niet, misschien dat een ander het weet.
groetjes Yvon
Hay,
Het is dan weer jammer dat ik zo'n gezellige reactie krijg van je (maar niet heus)
Want zoals je al gelijk in mijn 1ste reactie op jouw vraag had kunnen lezen, vertelde ik dus, dat ik voor mijn klanten een “vaste stoel” heb en voor mijzelf een “ponyzit” met wieltjes. Het was dan ook maar een tip, want daar vroeg je om.
En als je het verder een beetje hebt gevolgd, dan lees je ook dat ik die stoelen gezien heb NA dat ik mijn spullen al had aangeschaft!!! Lijkt me een beetje dom een dubbele investering te doen.
Mijn man was daarintegen ook van meneing dat de klant misschien moeite had op zijn plek te blijven i.v.m. de wieltjes, waarover MIJN vraag naar de dames dan ook weer ging.
Enneh, lijkt me ook handig als je keuzes NIET op andermans mening baseert, maar op die van jezelf.
Zoals ik al zei, jij vraagt een tip, en ik geef jedie.
Moet je het wel even voor jezelf nagaan, of het bij je past.
Dus voortaan niet zo kattig graag, want het was goed bedoelt, en jij bent degene die om reacties vraagt.
Groetjes Rieneke
Tja, dat had ik nou ook ;-) !
Klant netjes stil zitten en ik maar schuiven en rollen en voor ik het wist zat ik aan de andere kant van de ruimte (beetje overdreven, maar toch… hihihi)
Dat was in het vorige pand op laminaat; nu zit ik in een nieuw pand met vloerbedekking, dat is ideaal (stofzuigen moet je toch elke dag, dus of je nou stofzuigt of veegt/dweilt maakt niet uit…), het rolt amper en je hebt gelijk meer houvast! Maar er zijn inderdaad voor elke vloer andere wieltjes verkrijgbaar…
Toedeloe…
http://www.moreyou.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?