millennium webshop

• Bianca

Hoi allemaal,

Ik heb een nieuwe groothandel ontdekt in millennium producten. Het is een webshop en ze zijn volgens mij nieuw. De prijzen zijn niet slecht en ze zeggen dat ze hun assortiment nog gaan uitbreiden. Adres is: www.2b-products.nl.

Groetjes,

Bianca

• Lokje

Heb je deze ondekt of is het je eigen groothandel ??

Hoezo sluikreclame

• Bianca

Ik heb hem ontdekt en de prijzen liggen gunstig,daar wilde ik mijn collega's ook van laten profiteren.

Gr.Bianca

• Lokje

Geweoon je eigen webshop dus.

Mag je best eerlijk over zijn hoor.

Ik neem aan dat je er best trots op bent.

Maar je hoeft er niet over te liegen, want wij zijn niet onozel of zo.

Maar heel veel sucses met je webshop.

• marjan

Heeft iemand een goeie tip om de smile lijn

mooi strak te krijgen.

• Esther kvk

beetje verkeerde vraag in deze topc he…

op je cursus leer je precies hoe je een goede smile lijn moet maken.

sorry voor het misschien wat botte antwoord, maar deze vragen worden hier zo vaak gesteld…. bij je opleidingscentrum kun je met deze vragen terecht.

Esther

• LaNail KvK

Beste Esther,

Sinds een aantal weken lees ik mee op dit forum. Sinds enige tijd heb ook ik een salon aan huis, sta ik ingeschreven bij de kvk enz.enz.

Graag wil ik reageren op je reacktie of bianca een groothandel heeft.

Toevallig weet ik haar website en hier staat nix vermeld over een groothandel o.i.d.

Als zij zegt dat dit niet zo is wie ben jij dan o te concluderen of dit wel zo is.

Als jij hier probelem mee hebt kun je het volgende doen:

Gebruikers die dit prikbord structureel misbruiken om reclame te maken voor een merk of een product (spam) worden geblokkeerd. Je kunt hier als lezer melding van maken. Klik bij het betreffende berichtje op: Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier! Tweedehands produkten kopen en verkopen kan via http://beauty-nagelverzorging.paginamarkt.nl Uitgebreide info over nagelverzorging vind je op de http://beauty-nagelverzorging.startpagina.nl Veel plezier op dit prikbord!

Verder heb ik een uitgebreide opleiding bij mey liang gedaan, tenminste ik mag toch aannemen dat dit een goede opleiding is. Wil jij weten wat ik het allermoeilijkste vind? Ja Precies! Die smileline, ik wil ook wel meer tips hoe ik die strak krijg en vooal met acryl dat vervelende schaduwrandje wegkrijg. De Tip oefenen en vraag maar op je cursus kon ik zelf ook nog wel bedenken.

Nieuwe tips, daar het je wat aan! En je opleidings centrum heeft wellicht weer andere tips als jij.

En Ja, het was wel een beetje het verkeerde topic, maar goed:)

Marjan, een tip is om je penseel goed schoon te houden……….. wie weet er nog meer?

Met vriendelijke groet,

Ina

• Josje

Hallo Marjan een smile lijn maken is gewoon niet makkelijk en komt ten alle tijden op oefenen en nog eens oefenen.

Een tip heb ik zo niet voor je ik weet natuurlijk niet jou werkwijze.

Maar een andere tip die super handig is,

om een sjabloon te gebruiken om mee te oefenen.

je haal gewoon het ronde stickertje uit het sjabloon {de rest laat je op het papier zitten} daar waar normaal je vinger ingaat.

Die sjabloon neem je in in hand en buig het iets rond,en nu kan je smils oefen met de ronding van het sjabloon,daar zit uiteraard een super scherpe mile lijn in.

hard laten worden eraf pulken en weer opnieuw :)

gr Josje

• natascha

Hallo allemaal,

Je hebt toch tegenwoording tips met een hele mooie en makkelijke manier voor een smile lijn. Misschien is dat een optie! Maar inderdaad dan krijg je het opvullen he!? Ik heb het nog niet geprobeerd hoor maar misschien is dat wel gemakkelijk om alleen zo'n klein randje wit te maken, heb je misschien ook geen schaduw. Is denk ik wel het proberen waard!

Groetjes Natascha

• Lokje

Hallo Ina

Dat was niet Esther die op de topic van bianca reageerde maar dat was ik.

Als je kijkt op de site van bianca kun je zien dat het adres van bianca en het adres van de groothandel 1 en het zelfde is.

Ik bedoel het niet als aanval op Bianca maar ik vind dat ze er best trots op mag zijn dus kan ze er gerust voor uit komen.

Vandaar mijn reactie.

En wat de Smile-line betreft: Dames, oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

De schaduw in de hoekjes komt meestal doordat je het puntje aan het eind van de smile er te nat oppakt..