millennium webshop

• Bianca

Dames, even ter informatie. Adri is mijn vriend en hij schrijft zijn naam als A3. Hij heeft gewoon gereageerd via mijn e-mail. Ik heb verder niet gereageerd omdat ik het gevoel had dat het toch niets uit zou maken. Jullie hebben een conclusie getrokken en ik voel me niet genoodzaakt om daarop te reageren. Ik weet alleen wel dat ik nooit meer iets op het prikbord zet. Iedereen die niet agressief genoeg is of niet zeker genoeg is van zichzelf, maken jullie met de grond gelijk. Dat vind ik heel erg jammer. Ik wens iedereen heel veel plezier op dit prikbord, maar ik heb mijn buik er meer dan vol van. Jammer, want ik dacht dat het leuk leek om met collega's te praten en tips uit te wisselen.

De groeten,

Bianca( en A3 )

• LaNail KvK

Dames,

#$%*I^)*&)^$$#$%)&**_)(*(*^(^&$ !

Dacht ik van nah , sneu voor die meid, hebben julllie totaal gelijk.

Enne, Ester exuses voor de mixed up.

GRTZ Ina

• Bianca

Goed dames nu leg ik het nog 1 keer uit en misschien snappen degene het dan die het nu nog niet geheel door hebben.

1 bianca is van bos-naildesign

2 A3= adri ja komt ie!!! de vriend van bianca en mijn achternaam begint ook met een B ja das ook mogelijk en voila dan heb ie het compleet

Duidelijk?

Dat van sluikreclame kan je zo zien als je op andere forums kijkt, ik noem een keversite, een subaru site een trike site dan staat daar soms ik zeg niet meestal ook evt het adres onder van degene die evt een bedrijf heeft in die branche.

Voor het geval jullie denken dit is goedkoper dan een link plaatsen ja dat klopt zodra daar ruimte voor is wordt dat gedaan en aangevraagd.

ik hoop nu dat dit onderwerp rust kan vinden en we gewoon op normale voet verder kunnen communiceren!

met vriendelijke groet

A3

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ze zijn wel een beetje beperkt en verkopen geen merken.

Silvia

• NailsByMarlies

Het werd me aangeraden, maar ik vond het een beetje eng om te zeggen dat ik mede-eigenaar ben. We zijn beginners, maar we weten wel wat we willen. Alleen het reclame maken is het probleem. Sorry. Bedankt voor de ferme maar vriendelijke waarschuwing. Dat heb ik ook anders mee gemaakt. Ik heb er spijt van dat ik de goed bedoelde raad heb opgevolgd, maar het was wel mijn eigen schuld dat ik er voor heb gekozen om het te doen.

Bianca

Dit staat dan weer op het forum op msn : Voor en Door Nagelstylistes.

Waarom er daar wel eerlijk voor uit komen dat je een webshop hebt en hier niet.

Ik snap niet waarom er nu zo moeilijk gedaan moet worden, zeg dan gewoon mensen ik wil niet perse reclame maken maar kijk gewoon eventjes hierna misschien vinden jullie het intresant… zo iets.

Maar liegen??¿¿ Ik ben wel blond maar nie dom.

groetjes Marlies

• Heavenly Cosmetics

Dames

Ze heeft het daar eerlijk opgebiecht nadat er daar ook vragen waren geweest.

Zoals je boven kunt lezen heeft ze een fout gemaakt.

Ik maak ook wel eens fouten en iedereen denk ik.

Ze had het inderdaad gewoon beter kunnen zeggen maar ze was onzeker, maar dat jullie hier allemaal zo'n ophef over maken dat vind ik te ver gaan.

Ik reageer hier niet vaak omdat ik vind dat jullie wel erg snel je oordeel klaar hebben.

Ik ben beheerder van voor en door nagelstylistes en zou het niet prettig vinden als er zo omgegaan wordt met onze leden.

Maar het zegt denk ik genoeg dat wij 330 leden hebben en ruim 200 reacties per dag

En dat we iedere maand een dag weg gaan met zijn allen, beginners, groothandels, nederlandskampioenen etc onder elkaar.

Ik denk dat jullie daar een voorbeeld aan kunnen nemen,.

Ik noem dit niet colegiaal.

Respect is bij ons het belangrijkste op de site en marlies ik had van jou beter verwacht, is het dan nodig om haar stukje ook nog eens hier te plakken.

Sorry als ik bot over kom, maar ik geef mijn mening en vraag me dan af was dit nodig

Gr Sandra

• natascha

Hallo,

En hoe kom ik bij die site dan??

groetjes

• Miranda

Bianca, het zij je vergeven hoor! (van mijn kant in ieder geval)

Je hebt uitgelegd hoe het zit bij MSN…. Jammer dat het zo gegaan is maar je leert er in ieder geval weer van!

• NailsByMarlies

Ik vind dat als ze hier glas hard ontkent en het daar wel toe geeft zij toch in de fout gaat en niet ik. Wees dan eerlijk en duidelijk, mijn mening.

Als je een beetje bekend bent in de kleine wereld van het nagelen dan weet je dat het door iedereen gelezen gaat worden. En als we het over collegiaal hebben dan ken ik er nog wel meer die in dit kleine wereldje leven die dat hellemaal niet zijn, enige verschil is dat Bianca hier gewoon zelf op kan reageren ze heeft immers zelf de discussie gestart, dan kan je kritiek e.d. verwachten

En met alle respect op het andere forum is het ook niet altijd koek en ei, er zijn regelmatig mensen die menen lelijk te moeten doen over producten terwijl het daar niet over gaat, het gaat dan uiteindelijk over de persoon achter het product die ze niet mogen.

Verder ken ik Bianca hellemaal niet vind het alleen erg jammer dat ze er niet gewoon trots op kan zijn dat ze mede eigenaar is.

That's all

• Sandra

Ja

Ik vind de aanpak van bianca inderdaad een beetje dom.

Je hebt niets ondekt, dus zeg inderdaad gewoon jongens er is een nieuwe webshop.

MAARRRRRRRRRRRRRR.

RECLAME heb ze wel gemaakt.

iedereen weet nu van de webshop af en dat is ook wel weer handig.

wij allen weten de naam maar er zullen misschien toch mensen zijn die ondanks deze ….actie spullen bestellen.

Ik niet ik heb mijn eigen groothandel en die is ok

succes meiden

groetjes sandeman