Beste mensen,
Ik heb een probleem met acryl nagels.
Ik krijg vocht blaasjes op mijn vingers weten jullie een merk acryl / liquid die dit niet geeft????
Groet Esther
waarschijnlijk ben je dan idd. allergisch voor acryl en dat maakt dus niet uit welke soort acryl.
ik heb zelf ook een beginnende allergie voor acryl, krijg schale plekken en kloofjes en ben meteen handschoenen gaan dragen en dan gaat het dus wel goed.
succes.
ander alternatief is gel, zit ook wel acrylaten in, maar vaak reageer je daar niet of monder op.
Esther Bijoutifull You
Hoi,
Ik heb ook sinds 3 weken een allergie.
Wel alleen heb ik er last van als ik een set bij mezelf zet omdat ik dan niet met handschoenen aan kan werken.
Zelf draag ik nu prescription nails dat is het allernieuwste in nederland wat op de beurs is gelanceerd en allergie vrij.
Dit gaat tot nu toe erg goed.
Een optie om te gaan gellen is mij zeer afgeraden omdat je met gel nog meer in contact komt met de huid.
Gel vloeit meer.
Denk maar eens na als je de plaklaag verwijderd met een wipe en dat 3 vingers achter elkaar doet, je smeert dus de plaklaag verder over je andere vingers en daarna mag je lekker in de lamp zodat het nog eens extra goed in je huid kan trekken.
Ik vond hier en goed punt in zitten.
Bij mij is het ook zo dat ik de grootste verwondingen aan mijn middelvinger rechts heb omdat ik daar het penseel op laat rusten, ik heb hier verder nooit bij nagedacht waarom die vinger erger was, nu ben ik daar dus achter.
Ik wens je veel succes met je beslissing en laat me weten hoe het voor jou het beste gaat.
Gr Sandra
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Tot nu toe gaat het nog goed als ik bij me klanten met handschoenen aan werk.
Aleen bij mezelf mag ik het niet meer, krijg de tubes zalf niet aangesleept op dit moment:(
Ik ben totaal acryl addicted dus hoop dat het niet hoeft om over te stappen op gel, maar ik hou jullie tips goed in mijn achterhoofd.
Gr Sandra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?