allergie

• Esther

Beste mensen,

Ik heb een probleem met acryl nagels.

Ik krijg vocht blaasjes op mijn vingers weten jullie een merk acryl / liquid die dit niet geeft????

Groet Esther

• Esther kvk

waarschijnlijk ben je dan idd. allergisch voor acryl en dat maakt dus niet uit welke soort acryl.

ik heb zelf ook een beginnende allergie voor acryl, krijg schale plekken en kloofjes en ben meteen handschoenen gaan dragen en dan gaat het dus wel goed.

succes.

ander alternatief is gel, zit ook wel acrylaten in, maar vaak reageer je daar niet of monder op.

Esther Bijoutifull You

• Heavenly Cosmetics

Hoi,

Ik heb ook sinds 3 weken een allergie.

Wel alleen heb ik er last van als ik een set bij mezelf zet omdat ik dan niet met handschoenen aan kan werken.

Zelf draag ik nu prescription nails dat is het allernieuwste in nederland wat op de beurs is gelanceerd en allergie vrij.

Dit gaat tot nu toe erg goed.

Een optie om te gaan gellen is mij zeer afgeraden omdat je met gel nog meer in contact komt met de huid.

Gel vloeit meer.

Denk maar eens na als je de plaklaag verwijderd met een wipe en dat 3 vingers achter elkaar doet, je smeert dus de plaklaag verder over je andere vingers en daarna mag je lekker in de lamp zodat het nog eens extra goed in je huid kan trekken.

Ik vond hier en goed punt in zitten.

Bij mij is het ook zo dat ik de grootste verwondingen aan mijn middelvinger rechts heb omdat ik daar het penseel op laat rusten, ik heb hier verder nooit bij nagedacht waarom die vinger erger was, nu ben ik daar dus achter.

Ik wens je veel succes met je beslissing en laat me weten hoe het voor jou het beste gaat.

Gr Sandra

• Esther kvk

ik heb begrepen dat vaak het vijlsel een boosdoener is… en dat is met gel minder

het zal zeker wel per persoon verschillen, ik heb het met gel gelukkig niet, maar ben nu de handschoenen gewend en draag ze nu altijd, maar er was bij mij duidelijk verschil tussen gel en acryl

Esther

• artistik

Florence en Nail Creation hebben een top coat die je over de gel heen doet waar je de plaklaag niet meer van hoeft te verwijderen! Dat zou dus een optie zijn mocht je misschien toch over willen stappen naar gel (als handschoenen voor jou niet werken)

• Heavenly Cosmetics

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Tot nu toe gaat het nog goed als ik bij me klanten met handschoenen aan werk.

Aleen bij mezelf mag ik het niet meer, krijg de tubes zalf niet aangesleept op dit moment:(

Ik ben totaal acryl addicted dus hoop dat het niet hoeft om over te stappen op gel, maar ik hou jullie tips goed in mijn achterhoofd.

Gr Sandra

• Esther kvk

als je nu alleen maar handschoenen gaat dragen, dan hou je de allergie beperkt.

het is bij mij sindsdien ook niet meer erger geworden.

Esther kvk

• Heavenly Cosmetics

Esther,

Ik werk al 3 jaar met handschoenen bij me klanten, ik heb er verder dan ook geen last van zolang ik maar geen set plaats bij mezelf.

Dus ik hoop dat het net als bij jou niet erger word.

Ik geef niet op ben styliste in hart en nieren hahaha.

Gr Sandra

• Renée

Hallo Sandra kun je mij vertellen waar je de prescription nails hebt ingekocht.

wil overgaan op deze nagels omdat ik ook een allergie heb.Wil deze eventueel ook aanbieden aan mijn klanten bvd