wat vinden jullie hiervan..

• Esther kvk

had vanavond een nieuwe klant voor opvullen.

zij kwam een tijd ergens anders, maar ging niet meer goed dus va via bij mij terecht gekomen.

ik begin de acryl eraf te vijlen en ze maakt een opmerking van, oh vijl jij alles eraf???

dus ik zeg ja hoor en dan vul ik het op etc.

nou zegt ze, mijn vorige styliste liet mij altijd weken in aceton, want dat scheelde vijlen en tijd.

heet laatste laagje vijlde ze dan altijd en dan ging er een nieuwe laag acryl overheen.

wat vinden jullie hier nu van?

dit kan toch niet goed zijn?

ookal laat ze het dan niet door en door weken, maar het lijkt me ook niet lekker voor je vingertoppen.

zijn er meer dames die het zo doen? ik vijl dus altijd, vandaar mijn nieuwsgieriegheid.

naar mijn idee kan dit nooit goed zijn…

hoop op reacties.

esther kvk

• Veronique

Ik heb wel eens iemand uit een andere nagelstudio gehad en die verbaasde zich er ook over dat ik de gel eraf vijlde. Haar vorige nagelstyliste ruwde namelijk de nagel licht op en deed er vervolgens een nieuwe laag gel over. Dat was ook duidelijk te zien. Het leek wel een toverbal met allemaal verschillende dunnen lagen gel.

Volgens mij droogt aceton enorm de nagelriemen uit.

Groetjes Veronique

• natascha

Hallo,

Tja als je iedere x met aceton weekt is dat zeker niet goed voor je. En dat om tijd te besparen???? Dat duurt hartstikke lang!! Nee lijkt mij niets voor opvullen, gewoon vijlen! Snap niet dat iemand dat doet.

Groetjes Natascha

• Babs

Toevallig ben ik mijn hele klantenkring over aan het zetten op gel, omdat ik acrylaat allergie heb ontwikkeld. Iedereen moet dus in “het badje” met produktremover. Voor al mijn klanten, ook degene die ik al enkele jaren heb, is dit hun eerste keer!

Ik had afgelopen week wel een klantje die vertelde dat haar collega, die acryl draagt, om de 6 weken in de aceton moet. De ene nabehandeling wordt er gevijld, de andere keer geweekt….

Raar..

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

mij lijkt ook dat je dan uitgedroogde nagels en huid krijgt.

ik doe het alleen als het eraf moet.

Zo zie je maar weer, zommige zijn een beetje van de gemakkelijke!!

Silvia

• Marlies

ik vind het niet kunnen, ik gebruik het alleen als de volledige set eraf moet en dan nog verkies ik vijlen boven acceton.

Nu had ik pas wel een setje dat je echt moest weken, er zat bijna meer acryl onder de nagel als er bovenop…. dit was dan ook niet geplaatst door mij.

Een hele klus om zulke nagels er dan met de vijl af te krijgen, dan heb je echt acceton nodig.

Groetjes Marlies

• Sandra

Gemak of lui?

het gaat niet sneller als je de klanten laat weken met aceton. ik denk dat vijlen een stuk sneller gaat.

Ik had een klantje die kwam bij mij omdat ze bij haar oude styliste een nieuwe set kreeg en vervolgens de keer erop korter werd gevijld en een klein beetje opgevuld. de keer daarop alles eraf door middel van weken en 15 euro voor de aceton betalen en vervolgens weer een nieuwe set.

Ik denk dat je dan gewoon lui bent of niet te veel aandacht aan je klant wil besteden.

Als ik mensen heb die bij mij komen voor een de eerste keer en ze zijn altijd bij een ander geweest haal ik wel alles eraf.

Ik ga niet het (prutswerk) van een ander opknappen.

succes dames

groetjes sandeman

• Esther kvk

nou sluit me helemaal aan bij de rest, ik vond het ook raar en ook ik week alleen als de hele set eraf gaat.

mestal 1 hand en de ander begin ik al met vijlen.

ik verkies vijlen ook boven weken, maar zo zie je maar hoe vaak het dus wel voorkomt.

vind het leuk dat er zoveel reacties waren;

Esther kvk