Zwarte Markt

• Leenepeen

Hoi Allemaal,

Zoals ik jullie eerder heb bericht, ben ik afgelopen zaterdag naar de zwarte markt geweest!

Was zoals gewoonlijk heel gezellie en heb leuke dingen gekocht. Zoals altijd ga ik daar voor de make-up, want die is vele malen goedkoper dan dat je ze koopt in de drogisterij/parfumurie!

Ik kwam ook langs de stand van Tiny. Was niet druk, en er was ook GEEN gelegenheid om er nagels te laten zetten ( pffffff gelukkig ). Alleen vroeg ik haar: Heb je misschien ook colorgel? Ze zei super ongeintereseerd van JA! ik vroeg ook in 5 grams potjes? Ze zei Nee! dat was het dan! Ja doeiiiiiii bekijk het dan ff lekker met je spullen!

Kom ik buiten, staat daar een stand met nagelproducten! Zag er allemaal heel verzorgd uit! hele vriendelijke mevrouw met haar man, niets mis mee! Dus ook ik vroeg of ze colorgel hadden? Nee zie die mevrouw die hebben we niet i.v.m dat je dan niet op tijd infecties en dergelijke kon ontdekken! Ik zei dat ik het alleen maar wilde gebruiken om er french mee te maken! Die man zei: ik heb al 15 jaar een opleidingsinstituut en groothandel! en mijn stylistes maken de colorgel/acryl zelf door doodgewone nagellak te mengen met de gel of acryl!!! Hebben jullie hier wel eens van gehoord?? Nou ikke nie!! Maar wil het wel proberen op een losse tip!

Dus nu mijn vraagje? Hebben jullie er wel eens van gehoord om nagellak met gel/acryl te mengen? En wat is het resulaat??

Deze mensen hebben dus ook een website en die is:

www.netama.com

Graag hoor ik jullie reactie's?

Groetjes,

Leenepeen.

• Nailodie

Ik heb gehoord dat je bij acryl je liquid met een nagellak kan vermengen op een ander forum(msn voor en door nagelstylistes) voor nagelstylistes..

Dan krijg je ook leuke kleurtjes..

Groetjes,

Elodie

• Marlies

Mag ik je vragen naar welke zwarte martk je bent geweest, lijkt me wel leuk om ook eens te gaan kijken.

Alvast bedankt

Groetjes marlies

• Leenepeen

Hoi Marlies,

In Beverwijk!!! Het is daar GIGA groot hoor! Maar zeker de moeite waard!

Uitgezonderd de 2e hands dingen, daar ga ik niet voor!

Wel voor make-up!!!! Dat scheelt onwijs veel hoor! ff een voorbeeld: ik gebruik altijd de lipstick van Bourjois! Die kost in de winkel 10,80 euro. Op de zwarte markt 3 voor 10 euro! Hetzelfde voor de mascara: ik gebruik altijd die van Lóreal de Lech architect, kost in de winkel 13,49 euro en op de zwarte markt 5 euro! En dit zijn nog maar 2 voorbeelden!

Het is zeer zeker de moeite waard hoor!

Groetjes,

Leenepeen.

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

is wel een bekende en staan ook op grote beuaty beurzen. ze verkopen ook IBD enzo.

Voorzover ik weet een goede maar met nagellak nee ik heb het vaker gehoord maar lijkt me niks

Silvia

• natascha

Hallo allemaal,

Nee nagellak mengen met gel of acryl?? Dat kan toch niet, dat wordt toch nooit mooi of zie ik dat nou zo verkeerd??

Groetjes

• Leenepeen

Ik heb het net ff geprobeerd! Ik heb een zwarte striper gemengd met de gel3. Nou hij wordt dus helemaal niet hard in de lamp:(

Misschien iemand nog ander tip's, dan acrylpoeder mengen met gel?

Groetjes,

Leenepeen.

• brides

je kan ook poeders gebruiken die er voor bestemd zijn en die heten pigment poeders en als ik me niet vergist zijn die bij nailsonly te krijgen

ik weet niet of je er wat aan heb maar je kan altijd kijken

groeten van brides

• Leenepeen

Hoi Brides,

Ja, ik weet het! Ik heb almeer gemengd, maar dan de acryl glitterpoeder met gel. Maar mijn ervaring is, dat het vooral de zomerkleurtjes niet zo mooi dekkend is! Heb jij ervaring met mengen met een pigment? Maar dan de zwarte of de bruine? En is dat wel dekkend?

Groetjes,

Leenepeen.

• Esther kvk

in de profnail stond een artikel van pepijn borel over het mengen van gel met poeder.

je moet een kleine hoeveelheid aanmaken met clear gel en acrylpoeder in de gewenste kleur.

de gel dient dan als je liquid en je krijgt dus een stroperige massa.

je kan het maar heel kort bewaren dus je moet niet teveel aanmaken. 1 op 1 is de verhouding.

je hoeft het niet te laten uitharden onder de lamp, want het poeder zorgt ervoor dat je gel uithardt.

ik doe trouwens iets heel anders….. ik krijg nooit mn smile lijn perfect met egel, dus als iemand een kleur wil, dan zet ik de top heel dun op met acryl en daarna bouw ik de nagel verder op met builder gel en strijk hem dus ook over de acryl uit.

het is niet de manier van gellen natuurlijk en waarschijnlijk krijg ik op mn kop hihi van diegenen die lesgeven etc. maar het is wel een manier en mensen kunnen altijd de kleuren kiezen die je hebt staan.

het gaat heel goed en is net zo stevig. wie weet een idee?

Esther