Hoi Allemaal,
Zoals ik jullie eerder heb bericht, ben ik afgelopen zaterdag naar de zwarte markt geweest!
Was zoals gewoonlijk heel gezellie en heb leuke dingen gekocht. Zoals altijd ga ik daar voor de make-up, want die is vele malen goedkoper dan dat je ze koopt in de drogisterij/parfumurie!
Ik kwam ook langs de stand van Tiny. Was niet druk, en er was ook GEEN gelegenheid om er nagels te laten zetten ( pffffff gelukkig ). Alleen vroeg ik haar: Heb je misschien ook colorgel? Ze zei super ongeintereseerd van JA! ik vroeg ook in 5 grams potjes? Ze zei Nee! dat was het dan! Ja doeiiiiiii bekijk het dan ff lekker met je spullen!
Kom ik buiten, staat daar een stand met nagelproducten! Zag er allemaal heel verzorgd uit! hele vriendelijke mevrouw met haar man, niets mis mee! Dus ook ik vroeg of ze colorgel hadden? Nee zie die mevrouw die hebben we niet i.v.m dat je dan niet op tijd infecties en dergelijke kon ontdekken! Ik zei dat ik het alleen maar wilde gebruiken om er french mee te maken! Die man zei: ik heb al 15 jaar een opleidingsinstituut en groothandel! en mijn stylistes maken de colorgel/acryl zelf door doodgewone nagellak te mengen met de gel of acryl!!! Hebben jullie hier wel eens van gehoord?? Nou ikke nie!! Maar wil het wel proberen op een losse tip!
Dus nu mijn vraagje? Hebben jullie er wel eens van gehoord om nagellak met gel/acryl te mengen? En wat is het resulaat??
Deze mensen hebben dus ook een website en die is:
www.netama.com
Graag hoor ik jullie reactie's?
Groetjes,
Leenepeen.