Hoi Esther,
Wat dat artiekel uit de profnail betreft, heb ik gelezen. Ik heb n.l. al vaak zo gewerkt, dus 1 op 1 met het mengen, alleen vond ik dat dan de french niet zo dekkend werd! Je zag b.v. wel een kleur met glitter, maar naar mijn mening te transparant.
Maar wat jij nu doet met die smileline? Dat doe je met acryl, maar ik heb nog nooit met acryl gewerkt, dus zou ik bij god niet weten hoe ik dat in het vat moet gieten?
Weet je hoe ik het geleerd heb om een perfecte smileline te trekken?
Ik zet eerst een laagje met gel 1, daarna dus in de lamp, dan pak je ondertussen een celstofdepper daar doe je dan nagellakremouver op ( dat gebruik ik ipv gel cleanser ) dan zet je de french erop en dan ga je met de achterkant van een bokkepoot ( rubbergedeelte) even over die depper met remouver en zo trek je dan de smileline. Snap je het nog? En dat werkt bij mij heel erg goed hoor!
Maar je mag het me ook wel wat meer uitleggen over die acryl hoor! Of moet je dan echt acryl onder de knie hebben? Want ze zeggen dat de gel methode moeilijker is dan de acryl, en als je de gel onder de knie hebt dat dan het werken met acryl een makkie is! Is dat ook zo?
Groetjes,
Leenepeen.