Zwarte Markt

• Leenepeen

Hoi Esther,

Wat dat artiekel uit de profnail betreft, heb ik gelezen. Ik heb n.l. al vaak zo gewerkt, dus 1 op 1 met het mengen, alleen vond ik dat dan de french niet zo dekkend werd! Je zag b.v. wel een kleur met glitter, maar naar mijn mening te transparant.

Maar wat jij nu doet met die smileline? Dat doe je met acryl, maar ik heb nog nooit met acryl gewerkt, dus zou ik bij god niet weten hoe ik dat in het vat moet gieten?

Weet je hoe ik het geleerd heb om een perfecte smileline te trekken?

Ik zet eerst een laagje met gel 1, daarna dus in de lamp, dan pak je ondertussen een celstofdepper daar doe je dan nagellakremouver op ( dat gebruik ik ipv gel cleanser ) dan zet je de french erop en dan ga je met de achterkant van een bokkepoot ( rubbergedeelte) even over die depper met remouver en zo trek je dan de smileline. Snap je het nog? En dat werkt bij mij heel erg goed hoor!

Maar je mag het me ook wel wat meer uitleggen over die acryl hoor! Of moet je dan echt acryl onder de knie hebben? Want ze zeggen dat de gel methode moeilijker is dan de acryl, en als je de gel onder de knie hebt dat dan het werken met acryl een makkie is! Is dat ook zo?

Groetjes,

Leenepeen.

• Esther kvk

hoii,

ik denk dat jeacryl dan ook onder de knie moet hebben, want dat hard vrij snel uit dus je moet in hoog tempo een smile lijn opzetten en straktrekken.

kwestie van oefenen natuurlijk, maar ik vind acryl echt niet makkelijker als gel.

Esther

• NailsByMarlies

Ik werk met acryl en gel en vind acryl toch wel lastiger om jezelf goed aan te leren. Nadeel is vooral dat als het erop zit, dan zit het ook. Met gel is het 3x met de vijl erover en het is weg, en met gel kan je lang spelen voor je het daadwerkelijk onder de lamp laat uitharden, meer tijd dus vooral om tot die smile line te komen die je graag wilt.

Ik heb trouwens ook met de gel en acryl gemixt maar laat het toch altijd even uitharden onder de lamp, heb het nog niet geprobeert zonder de lamp… zal t is proberen.

Groetjes Marlies

• brides

ik menh acryl en gel al jaren bij een klantje die veel typte op haar werk en dat vooral met de nagels deed de gel liet los van het tikken en gewone acryl vond ze niks dus heb ik toen al gel en acryl gemengt om te proberen en bij haar werkte dat perfect geen loslatende nagels meer klant was weer tevreden en is nog tevreden en dat vind ik wel belangrijk

ps ik heb nog geen pigment gebruikt om te mengen maar ik heb gehoort dat het echt super moet zijn maar dat weet ik niet zeker heb er geen ervaring in

groeten van brides