Opleiding allround nagelstyliste

• Wendy

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar (ik woon zelf in de omgeving van Zwolle) ik een goede opleiding tot allround nagelstyliste kan volgen. Alvast bedankt.

• Deco nagelstudio

Ik geef zelf opleidingen in Meppel Dat is niet ver van Zwolle en begin binnenkort weer met de nieuwe cursussen gel en acryl.Je kunt me ook even mailen dan stuur ik je wat info op.

groetjes Morna

• Esther kvk

Volgens mij geeft Tamara Bhagoe ook deze opleidingen

Zij zitten in Enschede, weet niet of dat beetje in de buurt is voor je?

Ik vind haar zelf erg geod en zij werkt samen met BT Nails in Rotterdam

www.hairandnails.nl is haar site.

Succes met je opleiding, Esther

• gast

Ik heb 3 jaar geleden geinformeerd bij de Nail academy in Apeldoorn(30 min rijden vanaf zwolle) zag er toen zeer profesioneel uit, je kunt er naar een info avond. Vond ze wel prijzig en daarom ben ik toen niet gestart.(wilde de allround cursus gelijk doen) Ze geven je ook begeleiding nadat je je examen behaald hebt en dat vond ik wel heel fijn want, zodra je je examen hebt gehaald dan begint het echte werk pas! Ik had pasgeleden ook nog een opleiding in Zwolle zelf gezien op internet, maar kan deze niet meer terug vinden, weet niet meer hoe ik er terecht kwam, maar je kunt ook zoeken op www.beautyweb.nl. Ga binnenkort zelf beginnen bij Florence in Wijchen. Heel veel suc6 met je zoektocht naar de juiste opleiding, het is een grote jungle, maar ga naar de gene die goed voelt! Groetjes Oja, de nail academy heeft ook een website toets het maar in via google en dan zul je het vinden!

• natascha

Hoi,

The Nail Academy in Apeldoorn is niet meer hoor. Ik ging daar nog wel eens spullen halen en toen ik een tijdje terug wat hebben moest ben ik er achter gekomen dat ze gestopt is zonder boe of bah. Niemand hier weet waarom enz. (teminste dat zeiden ze me toen een paar mnd geleden).

Dit is dus geen optie meer maar Meppel is toch erg in de buurt!!

Succes en groetjes Natascha

• Monique

Hallo Wendy,

Ik ben 8 jaar werkzaam als zelfstandig nagelstyliste, sinds kort geef ik de opleiding tot alrond nagelstyliste.

Nagelsalon Monique

0545-296875

• Anita

www.latinacosmetics.nl