gele duim en wijsvingernagel

• swissie

Hallo dames ik weet dat hier al eerder over is bericht maar ik heb hier toch nog een vraagje over. Twee weken geleden kreeg ik een klant die al jaren gel nagels heeft en het nu bij mij wilde proberen. Ze was heel tevreden en gisteren ben ik even bij haar in de winkel waar ze werkt langs gegaan om te kijken of alles er nog mooi op zit. Ze zitten er alle tien nog prachtig op, maar haar wijsvinger en haar duim nagel van haar rechter hand zijn helemaal geel. Nu is ze een zware rookster, maar ze vertelde dat ze daar nog nooit eerder last van heeft gehad. Ik werk met de strijkgel van Florence en daar zeiden ze dat ze ook niet wisten waarom dat ze het nu wel heeft en eerder niet. Weten jullie misschien wat ik er aan kan doen? Zou het misschien toch aan het produkt liggen?

• NailsByMarlies

Ik zou eens de non yellowing proberen of er goede topcoat op de glanslaag zetten die kan ze er dan afhalen als de nagels geel verkleuren en opnieuw aanbrengen.

als je rookt en je zet niets over de gel heen dan zal de nicotine er eerder intrekken.

nicotine is namelijk erg vet.

suc6 Marlies