bazaar beverwijk

  • yvon KvK

    Hoi

    Het is alleen zo krom, want je ziet alleen maar op dat teken staan bijv. 6 mnd. en dat wil zeggen dat je het 6 maanden goed kan houden. Maar als je nou zoiets koopt in die laatste 6e maand wat dan…? Of ben ik nou blond?

    groetjes Yvon

  • dani

    het betekent 6 maanden na opening groetjes dani P.S ik vind dat persoonlijk heel weinig de gels die ik gebruik zijn 18 maanden houbaar. Poeders langer volgens mij

  • linda

    hallo

    bedankt voor vele recties. ik ga toch een kijkje nemen op de zwarte markt maar toch zal ik mijn spullen kopen bij de groothandel waar ik ook mijn opleiding ga volgen. thanx

    groeten linda

  • yvon KvK

    Dat snap ik , maar hoelang is het dan ongeopend houdbaar?? Daarom klopt het niet vind ik. Zo kan je in principe een product wel bij wijze van spreken 2 jaar in de winkel staan.

    Snappie wat ik niet snap! :-)

    groetjes yvon

  • dani

    ja das een goeie(haha) ik zal dat eens aan een meneer die hier meer van weet vragen.Zodra ik het weet laat ik het horen groetjes dani

  • am

    hoi linda, had je al gekeken naar pinda vormige tafel? Ik ben toen geweest en die waren niet meer leverbaar vandaar dat ik toen voor een ei vromige heb gekozen.

    Verder ga ik ook eens een kijkie nemen. ben benieuwd.

    maar misschien heb ik het verkeerd gelezen; maar staat nails only ook op de zwarte markt?

    of heb ik het nu verkeerd?

  • Romy

    hayy ik ga morgen naar de zm in beverwijk maar ik kan nergends vinden in welke hal ze de nagelspullen verkopen iemand een idee?