vijlen

• brides

hallo ik wou even wat weten over de vijl soorten en zijn zoveel merken ik wil ook graag weten wie de vijlen van nailsonly gebruiken want waarschijnlijk dat ik die ga bestellen

graag wou ik jullie mening en merk weten

groeten van brides

• Esther kvk

de vijlen van Nails Only zijn goed hoor.

de boomerang vijlen werken lekker en ze zijn niet overdreven duur.

Esther

• BRIDES

en ze en de houdbaar heid ik hoop niet dat ze naar 2 keer gebruiken dat de vijl op is

maar jou ervaring is er dus goed mee neem ik aan dan ga ik ze wel bestellen

groeten van brides

bedankt

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik gebruikd e witte recht vijlen van 100/100 en 80/100

ik vind ze fijn en gaan redelijk lang mee.

maar het verschilt nogal eens waar nails only ze besteld want ik krijg wel elke bestelling een ander soort terwijl ik gewoon witte rechte bestel.

Florence heeft ze ook maar die zijn minder fijn.

Silvia

• dani

Ik heb de laaste tijd heel wat vijlen getest.Als beste vijl kwam uit voor mij de vijlen van Cesar.De eisen waar de vijlen voor mij aan moesten voldoen was.Goed schoon te maken—-herbruikbaar met zelfde grofheid als een nieuwe vijl–en ze moeten weg vijlen was je weg wilt vijlen niet dat je er tien keer over heen moet of zo…..betaalbaar.Dat was het zo,n beetje groetjes dani

• Christel

Beste collega`s

Bij ons is het mogelijk om een proefpakketje vijlen te bestellen zodat je ze kunt uitproberen.Er zitten drie verschillende vijlen in.1 zebra/1zwarte/1witte vijl.

De witte en de zwarte vijl kun je echt door een door desinfecteren, door ze 5 minuten in 70% alcohol te leggen.

Heb je interesse dan kun je even in de webwinkel kijken van www.nailpartnerproducts.com