Hallo allemaal!
Ik ben blij dat ik hier even een berichtje kwijt kan, en ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen met een paar goede tips.
Ik heb een opleiding in het zetten van nagels gedaan..Het heeft maanden geduurd en ik had er ontzettend veel zin in> Ik heb ook al een hele nagelstudio overgenomen omdat ik er ook heel erg graag mijn beroep van zou willen maken. Het enige wat ik echt vreselijk moeilijk vindt is het werven van klantjes.
Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb visitekaartjes laten drukken, ik heb hele mooie foldertjes/flyers laten maken, heb ze rondgebracht, en dan denk je dat je telefoon wel roodgloeiend zal staan voor de mensen die om mooie nagels zitten te springen, maar nee.. Ik vind het heel erg moeilijk om aan klantjes te komen. Hebben jullie dit probleem ook allemaal in het begin ondervonden of hoe is dit bij jullie in zijn werk gegaan? Hebben jullie anders nog wat goede of leuke tips voor me? Ik heb ook al geadverteerd dat de mensen bij een eerste afspraak een bijzonder welkomstgeschenkje krijgen, en nu weet ik het niet meer zo goed..
Hopelijk kunnen jullie me een beetje wat nieuwe energie hierover inblazen. Alvast bedankt voor het lezen van mijn berichtje.
Groet, Lindsey