vijen opbergen ?????

• BRIDES

hallo ik heb been vraagje over de klanten vijlen bewaren jullie die zelf of geven jullie die mee naar huis

als jullie ze zelf bewaren waar in doen jullie die vijlen dan

groeten van brides

• yvon KvK

Ik doe ze in een grote envelop met de naam, tipmaten, welke kleur wit enz.en ik geef ze dus niet mee, ik ben bang dat ze dan met een grit 100 even hun nagels gaan doen of ze vergeten ze misschien.

groetjes Yvon

• Risje

Het is niet verstandig om de vijlen mee te geven ivm hygiene.

Je klanten kunnen de vijlen uitlenen. Je kent het wel “ heb je misschien even een vijl voor me?”

Of de vijlen liggen onder in een handtas of in een laatje.

Als je de vijlen bij jou netjes opruimt dan weet je zeker dat er niets mee gebeurt en bij eventuele bacterieen of schimmels het niet aan jou ligt.

groetjes

• BRIDES

okay bedankt voor de tips ik weet het alleen even niet meer k heb ergen anders ook dit oproepje geplaats en d een zeg weg gooien de andere weer niet pfff erg verwarrend maar dat met dien enveloppen vind ik ook een goed idee

groeten van brides

• Cat

Hoi,

Bij Meyliang verkopen ze vijlendoosjes met naamkaartjes om de vijlen voor je klanten te bewaren. Deze doosjes hebben ze ook met inhoud.

Groetjes

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik in een kistje maar een tandenborstel koker van de DA ofzo is ook perfect of een lege videoband.

• brides

bedankt damens voor jullie tips ik ga ook de vijlen bewaren

ik vind het weg gooien van een goede vijl wel zonde dus ga ik kijken of voor de enveloppen of voor de tandenborstels doosjes

bedankt

groeten van brides

• Jody

hee hoi! je kan ook een kastje kopen bij ikea speciaal voor facturen enzo(zitten van die speciale mapjes in waar je zo de envelopen tussen kunt doen).

groetjesbrides schreef:

>

> bedankt damens voor jullie tips ik ga ook de vijlen bewaren

> ik vind het weg gooien van een goede vijl wel zonde dus ga ik

> kijken of voor de enveloppen of voor de tandenborstels doosjes

>

> bedankt

>

> groeten van brides