vermelding op internet

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik werd net gebeld door http://www.nagelstudioaanbod.nl om voor 25 euro per jaar een naw verleding te plaatsen. Sjonge wat denkt die vent?!

Als iemand nagels wil dan kijkt ze toch in het telefoonboek in de woonplaats en dat kost me niks.

Echte onzin en dan nog wel te verstaan dat ze al 1,5 jaar bezig zijn en er maar 5 nagelstudio's in mijn provincie vermeld staan.

Lekker inkomen zullen ze hebben daar!

Haha

• tamara bhagoe

die hebben mij ook gebeld. Ik heb ook gezegd dat ik het niet doe.

Liever ergens een gratis vermelding hoor. En het telefoonboek en gouden gids is veel beter.

tamara

www.hairandnails.nl

• NailsByMarlies

Dames letten jullie ook dit jaar goed op tegen de jaarwisseling op spookfacturen, zaken waar je niet voor getekend hebt bv

een vermelding in een gids een boekje waarvoor je geen formulieren hebt ingevuld etc.

Let op ze komen er weer aan, dat is elk jaar zo.

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

nooit last van maar ik zal er op letten.

• More You (KvK)

Ik word echt plat gebeld door spook-adverteerders!!!

Ze beweren dat je al 3 x zou hebben geadverteerd (in een of ander vaag blad!) en dat nu de 4e x er aan zit te komen; of je voor de laatste x je advertentie/gegevens/handtekening wil toesturen, zodat ze de order van 4 advertenties kunnen afronden en factureren!!!

NOOOOOOOOOOOOOOIT AAN MEE DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze zijn erg vasthoudend en opdringerig, maar trek je daar niks van aan: gewoon af blijven kappen!!! Als je deze gegevens toestuurt zit je er aan vast: geen 4 advertenties maar wel een torenhoge rekening… Kun je via de rechter ook wel weer vanaf komen, maar dan ben je nog meer geld kwijt!

Ik heb vanaf het begin af aan een map “Advertising” aangelegd, waarin ik precies bij houd waarin, wanneer en hoe ik heb geadverteerd. Ook formulieren en contracten en dergelijke gaan daarin.

Als je die map dus goed bij houd, kun je in een oogopslag zien of je met een spook-adverteerder te maken hebt of niet!

Als extra tip: mijn ervaring leerde mij dat een klein advertentie'tje van 4 regeltjes tussen de andere advertenties in je regionale dagblad en/of wekelijkse huis-aan-huis krantje (bij hoofdstuk “Mededelingen” b.v.) verreweg de meeste reactie/klanten oplevert! (kosten ± 20 euro per stuk: 1 klant = kosten terug verdiend!)

Je hoeft dus niet perse een grote advertentie te plaatsen die zo 150 euro kost…

Als je die grote advertentie toch wilt plaatsen kun je dat het beste in November (feestdagen) of April (zomerseizoen) doen, dan zijn de klanten het meest geinteresseerd in uiterlijke verzorging en bovendien kun je in deze maanden leuke akties in je adv. zetten!

Succes gewenst!

Groetjes, Peet

More You

• nagelstudio Nail Extension

hoi

ook ik ben benaderd..maar heb hem toch maar ff ingepeperd dat ik wel op zoveel pagina's een gratis vermelding heb gekregen en dus goed te vinden ben voor potentiele klanten!! oplichterij vind ik het hoor..waarom geld betalen als het bij zovelen gratis is??? ik heb me ook aangemeld bij de gouden gids..je hebt nog meerder van deze gidsen heeft daar iemand ervaring mee?? laatst vertelde een verkoper me dat de gouden gids laag onderaan de lijst stond met mensen die het gebruiken??

groeten

judith

• Esther kvk

ik zweer bij degouden gids.

ik denk dat zeker de helft van mn klanten daar vanaf komt.

een aanrader dus

Esther