wat vinden jullie hiervan..

• Beads by mail

De doosjes die ik heb zijn van doorzichtig kunststof. Oorspronkelijk zitten er inleghoesjes in van Magnetic, maar die heb ik vervangen door eigen inleghoesjes. Het was even puzzelen om het juiste formaat te printen, maar uiteindelijk heb ik nu inleghoesjes met mijn eigen tekst.

Waar heb jij de hotshot vijlen vandaan?

Groetjes Veronique

• Esther kvk

die vijlen van Oddessy zijn ook heerlijk hoor en dus niet duur.

1 kant is recht en de andere kant is boomerang. echt ideaal.

zijn in de hand wel wat groter als een boomerang vijl, dus heel even wennen misschien maar ik wil niet meer zonder nu.

en ze zijn iets van 0.89 ct. per stuk dus te doen.

voor diegenen die dus nog een goede vijl zoeken, ik vind het een aanrader en ze zijn er in verschillende grits

Esther

• yvon KvK

De hotshot is een vijl van Creative, het is een zwarte rechte vijl.

Zo zie je maar wat ieder zijn voorkeur is, Het lukt mij weer niet om met een boomerang te vijlen. Nu heb ik het beperkt tot 2 vijlen per klant, en dat vind ik wel weer prettig, anders worden die enveloppen weer zo vol.

Hoe duur zijn die doosjes als ik vragen mag?

groetjes Yvon

• nagelstudio Nail Extension

hoi

ook ik bewaar vijlen in een enveloppe. het gaat dan om de 240 en buffer. de 100/180 vijl pak ik iedere keer een nieuwe omdat dat zeker in tijd scheelt! en de vijlen zijn maar 0.80cent en het scheelt je in tijd. eerst bewaarde ze ik ook maar dan krijg je zo'n berg vijlen en je weet niet meer welke vijl je nog moet gebruiken.

gr

judith

• chantalb

Hallo dames,

ik gebruik zelf lege videobanden dozen voor de vijlen van mijn klanten.

kan je netjes wegbergen en de naam op de rug schrijven.

Zo ben je toch hygienisch bezig en betaal je je niet scheel aan vijlen, of doosjes die je bij magnetic kan kopen.

groetjes chantalb