Hallo,
Ik heb een kleine salon voor acryl en uv-gel nagelstyling. Ik wil nu ook zwanger worden maar vraag me af of de gel , acryl en de uv lamp kwaad kunnen dan. Heeft iemand hier advies over??
Alvast bedankt
Groetjes Bianca
Hoi Bianca,
Volgens mij kunnen gel en de uv lamp geen kwaad, de lamp komt niet op je blote buik en is zo minimaal. Acryl is niet goed voor je dan, dat kun je vergelijken met verf. Dat is dan ook niet goed voor je mits het niet te lang is en goed ventileert. Toen ik zwanger was heb ik geen acryl nagels gezet. Misschien heb ik het mis maar ik vond het niet goed voor mijn kindje. Alhoewel ik net zwanger was heb ik nog 1x acrylnagels gezet met een stofkapje voor tegen het vijlen maar als je dan denkt aan de lucht en wat ze zeggen over verf dan lijkt de keus makkelijk. In ieder geval succes en hoop dat je meer reacties krijgt.
Mocht het snel lukken fijne zwangerschap!
Groetjes Natascha
Kan geen kwaad hoor! Ik ben nog niet zo lang geleden bevallen en heb gewoon gewerkt tijdens mijn zwangerschap. Als je met een stofkapje werkt scheelt ook al een boel als je toch twijfeld.
Groetjes, Danielle
Trouwens, over je haar kleuren…. Dit heeft helemaal geen gevolgen voor je kindje! Groot fabel! Het is alleen zo dat het kan zijn dat de kleur anders uitpakt dan de bedoeling was. Dit komt door je schommelende hormoontjes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?