breuk nagellak

• Bianca

Hallo, misschien een hele stomme vraag.

Maar weet iemand waar ik de breuknagellak kan kopen, en welke groothandel?

Ben er al een tijdje naar op zoek maar kan hem niet vinden.

Hoop snel een reactie te krijgen,

Groetjes Bianca.

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

bij the beauty company in veldhoven heb ik het ooit gehaald en bij de drogist ook wel

• Bianca

hoi, die hebben ze dus hier in de omgeving nergens meer in de drogisterijen.

ik heb overal gezocht maar nergens gevonden helaas.

is de site van beuaty company

www.beautycompany.nl

zoja dan heb ik de goede en die hebben ze dus ook niet meer, vandaar dat ik het bericht ook hier geplaatst heb.

alvast bedankt voor het reageren,

groetjes bianca.

dan kan ik je niet verder helpen helaas

• Nashendra

Hoi,

Bianca op marktplaats heeft iemand breuk nagellak te koop.Misschien heb je er iets aan.

Groetjes,Nashendra

• Bianca

hallo nashendra, ja dat weet ik maar dat is bij iemand waar ik dus absoluut niets bij kopen wil.

als je naar haar werk enzo bekijkt is het echt hartstikke vies wat ze levert en daarbij geeft ze ook nog cursussen.

van zo iemand hoef ik dus ook niks ,maar hartstikke bedankt voor je reactie.

groetjes bianca.

ik heb deze vrouw een mail gestuurd dat ik zogenaamd les wilde nou ze spreekt geen eens fatsoenlijk nederlands en die nagels op de foto's zijn echt te erg.

Silvia

• www.loveyournails.nl Anja

The nailcompany heeft deze nagellak ook gehad. Ik durf niet te zeggen of ze het nog steeds verkopen. Hun site is : http://www.the-nailcompany.nl/

groetjes,

Anja

http://www.loveyournails.nl

he anja jij hebt een leuke site en die nagels met cutom blending ook erg mooi

• www.loveyournails.nl Anja

Hoi Sylvia, bedankt ! Ik heb hem nog maar net en ben er ook apetrots op. Ik ben echt een digibeet maar heb er toch voor gekozen om hem zelf te maken ( wel met hulp van webmiep maar toch…)

Ik zal straks eens op jouw site gaan kijken. Ik ben ineens zwaar geinteresseerd naar de site van collega`s !! Die van mij is ook nog niet klaar hoor. Er is zoveel info maar ik wil het heel duidelijk en overzichtelijk houden. ff puzzelen.