Hoe lang herstellen

• www.nagelforum.com\forum

Hallo allemaal,

Mijn (ex)nagelstyliste heeft te veel van mijn natuurlijke nagels afgevijld, en nu heb ik geen nagels meer over. Ik heb op mijn nagelplaat geen nagel meer zitten. Weet iemand hoe lang het duurt voordat dit hersteld is en je weer kunstnagels kan nemen.

Groetjes, Amber

• Esther kvk

dat moet helemaal uitgroeien en kan zeker een half jaar duren

als het toch niet goed aanvoelt, zou ik er eens naar laten kijken door een andere styliste.

misschien kan zij er ter versteviging een laagje gel over doen.

het is dus steviger dan, maar voelt voor jou vaak ook beter aan.

sterkte ermee.

Esther

• www.nagelforum.com\forum

Hoi Esther,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vraag me af of het wel verstandig is om er een laagje gel over te doen. Tenslotte moet de gel op den duur ook weer weggevijld worden. Het risico dat mijn natuurlijke nagel dan weer gaat beschadigen is denk ik erg groot. Ik smeer mijn nagels in elk geval alle dagen in met solaroil. En het helpt wel, want ze gaan er steeds beter uitzien.

gr. Amber

• Esther kvk

je moet de laag gel er dan gewoon af laten groeien.

als de gel erop zit laat je je nagels gewoon groeien, maar haal je wel elke keer wat van de lengte af.

zo groeit de gel eraf en komen er mooie nagels voor terug.

dan kan jij gewoon wer bij een goede styliste je nagels laten doen.

Esther

• NailsByMarlies

ik ben het hellemaal met Esther eens, maar ipv bv gel kan je ook gaan voor fiberglass is ietsjes dunner en geeft ook versteviging. Je hebt dus 2 opties, ik zou er iig wel iets op laten doen, want als ze echt flink op je nagelplaat heeft gevijld zal het behoorlijk gevoelig zijn.

Groetjes Marlies

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

in princiepe kan je er alles op doen zolang je er maar niet te veel aan vijlt en al helemaal niet op je eigen nagels als die al zo dun zijn.

ik zou ze ook kort dragen tot de nagels helemaal uitgeroeid zijn en dan heb je weer je normale sterke nagel (als je die al had)

Silvia