Zijn tips net zo sterk??

• Sanne

Ik hoorde dat als je kunstnagels in frensh menicure wil je tips krijgt .. Is dat wel sterk genoeg en krijg je daar nog een soort van gellaag overheen ??

• Anja loveyournails

Een french manicure kan dmv tips of sjablonen gezet worden.

Als er tips gebruikt worden kan dat een naturel tip zijn of een witte tip. Over de naturel word nog witte en roze/clear acryl gebruikt en over de witte gebruikt men alleen maar naturel/clear. Dus ja dat is , mits het op de juiste manier is aangebracht, heel sterk.

( het kan natuurlijk ook met gel)

http://www.loveyournails.nl

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

iedereen werkt een beetje anders. de een met tips de andere met sjablonen. misschien is het handiger om naar een nagelstudio in jou buurt (die je zelf gezozen zou hebben om heen te gaan) en daar te vragen hoe ze werken.

Silvia

• NailsByMarlies

Ik denk dat veel stylistes wel met beide manieren kunnen werken, dit omdat tips plakken bij bv een nagelbijter meestal niet gedaan word.

maar voor de sterkte maakt het niets uit Sanne, enig voordeel van sjablonen is dat het een stukje natuurlijker aanvoelt.

Suc6, groetjes marlies

• cynthia

tips zijn best sterk als je ze maar niet te lang maakt dan kun je beter sjablonen doen.die zijn veel sterker,en ja als je tips doet dan krijg je er een acryl of gel laagje over.Sanne schreef:

>

> Ik hoorde dat als je kunstnagels in frensh menicure wil je

> tips krijgt .. Is dat wel sterk genoeg en krijg je daar nog

> een soort van gellaag overheen ??