wie trekt mij over de streep?

• jany

Hoi Allemaal,

Graag wil ik jullie advies/steuntje in de rug. Ik wil heel graag een (goede) opleiding gaan volgen voor nagelstyliste, omdat het vak mij helemaal super lijkt. Nu heb ik op dit moment een hele goede baan als manager voor 4 dagen, maar in combinatie met mijn kinderen merk ik dat ik mezelf voorbij loop.

Met de baan die ik nu heb, kan ik niet minder gaan werken. Dat betekent dat ik weinig tijd over hou om het vak te leren. Ik heb gekeken bij de cursussen van Mey Liang en die worden alleen overdag gegeven, dat is dus helaas voor mij geen optie.

Weten jullie waar ik een avondopleiding of zo kan volgen? En is het mogelijk om eerst een proefles te volgen, voordat je definitief zo'n opleiding gaat doen?

Veel vragen, maar ik zit echt op een punt dat ik gewoon graag wil doen wat ik leuk vind, in plaats van continu te stressen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

groetjes

Jany (in opleiding????)

• Marleen

Hoi Jany,

Ik weet niet waar je woont, maar ik volg een opleiding bij La Lique in Heerhugowaard. Ik ben zeer tevreden. Ze zijn professioneel en geven je daar een goede begeleiding, bovendien kan je daar ook in de avonduren terecht. ;-)

Succes met het vinden van de juiste opleiding!

liefs, Marleen

• Beads by mail

Mey Liang gaf in het verleden ook opleidingen in het weekend. Ik heb mijn opleiding op zondag gedaan omdat ik met datzelfde probleem zat.

Het is ontzettend goed te combineren met kinderen. Wij hebben een hummel van net 4 jaar. Die vindt het ontzettend leuk om bij mama nageltjes te kijken. In de nagelstudio heb ik een speelhoek en een TV met DVD-speler. Op deze manier kun je ook klanten aantrekken die kleine kinderen hebben, maar geen oppas kunnen of willen regelen. Deze komen overdag langs en kunnen dan lekker spelen in de speelhoek.

Ik zou zeggen ga ervoor, want ik merk dat tijd met je eigen kinderen doorbrengen veeeel belangrijker is dan werken. Op deze manier heb ik die kleien smurf lekker bij me in de buurt en kan ik toch werken.

Succes met de opleiding,

Veronique

• saskia

Hai jany,

Ik begrijp dat je op zoek bent naar een goed opleidings instituut voor nagelstyliste,

en het lieffst in de avond uren.

Bij de Beauty Company in Veldhoven kun je in de avonduren opgeleid worden.

De lessen zijn twee keer per week van 19.00 tot 10.00.

Je kunt opgeleid worden tot all rond nagelstyliste maar je begint eerst met de basis.

Het is mogelijk om een introductie avond bij te wonen die is een keer in de maand op woensdagavond van 19.00 tot 10.00, op zoon avond wordt alles aan je uitgelegd welke opleidingen er worden gegeven .

Tevens krijg je ook een demonstratie hoe een nagel gemaakt wordt.

Dus mischien is dit iets voor je ?

Ik zet het tel. erbij voor je kun je vrijblijvend bellen als je interesse hebt.

Tel.040-2547511

Sucses !

Gr. saskia.

• Anja loveyournails

Het ligt eraan waar je vandaan komt.

In Rotterdam zit the Nailcompany en daar heb ik mijn 2e opleiding gevolgd en zeer tevreden over. Je kunt daar ook in avonduren terecht.

Succes ermee !

http://www.loveyournails.nl

• jany

dank jullie wel voor alle reacties. Aangezien ik in de regio utrecht woon, denk ik dat ik bij Mey Liang een afspraak maak om een keer langs te gaan.

Ik las ook ergens iets over Janneke Griffioen, heeft iemand daar ervaring mee?

gr. Jany

• vivian

Hai Jany,

Ik zelf volg de opleiding bij Janneke Griffioen maar niet in utrecht, in arnhem.

Deze opleiding doe ik op de woensdagavond van 19.00-22.00.

Ik ben super blij dat ik deze opleiding heb gekozen en ik denk dat je er zeker geen tijd aan verspilt om daar eens te gaan informeren.

als je meer wilt weten, kun je me altijd mailen.

ik hoor het wel.

groetjes vivian