gratis site?

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

heeft een van jullie een gratis site en zo ja waar dan?

Silvia

• NailsByMarlies

Ik heb een gratis site die ik via mijn provider heb. 50Mb aan ruimte dus ik kan vooruit, groot voordeel is dat ik in ieder geval niet eerst 10 reclames moet wegklikken voor ik mn site zie. Dat is bij vele van die gratis sites wel en ik erger me er rot aan. Dat wilde ik dus absoluut niet, ik zou dan nog eerder een domeinnaam kopen zodat je dat maar niet hebt.

Groetjes Marlies

• Heavenly Cosmetics

Hoi,

Ik heb ook een gratis site, het nadeel is idd de reclame al staat hij bij mij alleen maar boven in beeld verder niet dus het valt mee.

Wil je dit niet betaal je 4,25 per maand geloof ik

Het voordeel is dat je hem zelf bij kunt houden en heel simpel in gebruik is.

De mijne is zoals zovelen van lycos.:)

Gr Sandra

www.members.lycos.nl/sandravanosch/

• therese

bij club.nl is ook gratis

• therese

sorry bedoel siteclub.nl

• Webdesigner

Goh ik was net even op je site met die sterren maar mag ik daar even (ongevraagd ik weet het) mijn mening over geven?

Want wat is dat superrrrirritant kijken met die flikkerende sterretjes.

Zit dit standaard bij Lycos? Verschrikkelijk.

Je fotogallery heb je in een scriptje gezet dat hij over het beeld schuift.

Wat is dat zonde zeg!

Want nu komen je mooie foto`s absoluut niet tot hun recht.

Het beweegt heel schokkerig over het scherm.

Mag ik als hobby-ist- website designer aangeven dat mensen bewegende dingetjes op een sites (gifjes en etc) en muziekjes die ongevraagd starten veelal als heel storend ervaren?

Tis maar een tip.

Het is jouw site uiteraard.

Voor een kleine 40,- per jaar (1x nagels zetten) heb je een webruimte met domeinnnaam.

Waarom gratis?

Reclame is vreselijk en tegenwoordig niet nodig. Gratis staat vaak goedkoop en oogt onprofessioneel.Als je dan toch gratis wil, kijk dan of je bij je provider (waar je internet vandaan komt) gratis webruimte krijgt. Vaak wel namelijk. Dan hoef je alleen een domein naam te kopen.

Goedkoop en netjes zonder reclame.

Tis maar een tip :)

Groetjes!

• Heavenly Cosmetics

Zo jij durft zeg hahaha.

Ik was erg trots op mijn site en nog!!!.

Ik als leek hem maar mooi zelf gemaakt:)

Maar jij mag uiteraard je mening geven, ik moet eerlijk zeggen jij bent de eerste die hem minder mooi vind.

Ik ben wel blij met je eerlijke mening daar hou ik wel van.

De sterretjes zijn niet standaard, die vond ik zelf mooi, ik dacht dat hij anders heel saai zou worden.

Zelf zie ik het al geeneens meer, dus mij valt het niet meer op.

De bewegende foto's heb ik gedaan omdat je anders blijft scrollen, dat is dus iets waar ik zelf een hekel aan heb.:(

Nou als je nog meer tips hebt hoor ik het graag hahaha en no hard feelings.

Gr Sandra

Ik zal kijken wat ik er aan kan veranderen.

• Webdesigner

Hoi , ja sorry dat ik je site nogal afkraakte, maar ik vind het zo jammer, als ik dat zie.

Maar ik kijk er ook met hele andere ogen naar. Daar komt het door.

Maar meid, jij vind hem toch mooi?

Wie ben ik om te zeggen dat het anders moet. Maar ik weet wel dat vele mensen zich er aan storen, het ziet er “goedkoop”uit.

En natuurlijk begrijp ik heel goed dat niet iedereen meteen een fantastische website kan maken, ik probeer alleen te denken hoe een klant kijkt naar een website. En je website zegt meteen iets over je werk.

Je website is je visitekaartje.

Vandaar.

En die moet er mooi en profesioneel uitzien.

Mijn commentaar was ook zols ik het eerste dacht over je site.

Ben soms erg recht voor z`n raap, maar je weet wat je aan me hebt :)

Dat scrollen kun je overigens voorkomen door tumbnails te maken. Daar kun je dan op klikken.

Is ook mooi.

Misschien kun je er iets mee..

Heel veel succes met je werk en je site gewenst hoor :)

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

maar uh webdesigner jij hebt er dus verstand van aan je naam te zien.

Ik dus niet en dit was voor mij de beste optie.

ik heb nooit gezien dar mijn foto's schuiven in beeld. of heb je het dan over de site van heavenly cosmetics?

ik wilde dus een gratis site omdat ik daarvan wist dat er een layout bij zit en ik geen koeke heb gegeten van de programma's waar je zelf sites mee kan bouwen.

ik zoek nu dus eigenlijk een site ontwerp wat ik zelf aan kan passen met teksten en foto's weet jij of dat er is?

mijn provider Chello geeft mij wel 25Mb ruimte voor een eigen site maar weet niet hoe of waar ik moet beginnen.

• Nailodie

Ik heb mijn site laten maken voor weinig geld en alles is er nu makkelijk aan te wijzigen, en kan ik zelf aanpassen, en ik vind het het geld zeker waard!

Mijn webdesigner past alles naar je wensen uit en als je hem van tevoren opgeeft hoeveel je kwijt wilt zijn zorgt hij er ook voor dat je echt niet minder kwijt bent..

Dus voor mij is het advies, laten maken dan heb je zelf een stuk minder gezeur en gedoe..

Hij is nog niet helemaal af maar heb ook al visitekaartjes en kadobonnen in stijl helemaal top!

Groetjes,

Elodie

www.nailodie.nl