Vernieuwde website

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi allemaal!

Nou, na een paar enorme drukke maanden (Wat een werk zeg, zo'n baby! Fultime baan hoor!) open ik per 1 december mijn nieuwe salon hier in dushi Curacao! Een combi van nagels, kralen en sieraden. Nu is ook sinds n paar daagjes mn website vernieuwd, met dank aan mijn vriendinnetje Sabine (www.dread-it.nl).

Ik ben benieuwd naar jullie mening wat jullie vd site vinden…. Is t storend, die kleine schrijfruimte? Alles duidelijk! Kom maar op, positief EN negatieve kritiek welkom!

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• Webdesigner

Netjes!! is het jouw idee?

Ziet er kleurig uit. Lekker eigen stijl zo te zien.

Mag ik je een kleine goedbedoelde tip meegeven?

Ik begrijp dat je veel links gebruikt en dat niet in een menu kwijt kunt en dat opgelost hebt door voor nagels en sieraden een aparte pagina te gebruiken.Op zich prima!

Maar wat mij opviel, is dat je niet onmiddelijk ziet dat je in een ander menu komt, ze lijken erg op elkaar.

Misschien is het een idee dat je duidelijker ziet dat wanneer je bijv op het nagelmenu komt of op je sieraden menu, dat dat bijv. een andere kleur is, nu lijkt het net alsof er niks gebeurd als ik naar een ander deel klik.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Misschien is dat een idee?

Ik zie het wel, dat ik er op kom, maar het kan iets duidelijker. :)

Je schrijfruimte daar bedoel je vast je tekstruimte mee, die is goed te lezen.

Netjes ingevuld netjes uitgelijnd naar links.

Hou ik van. Staat vaak verzorgder en oogt professioneler dan gecentreerd.

Ik bedoel het goed hoor, je vraagt om een mening, en die geef ik. :) negatief, maar ook positief :)

Groet

Karin

.

• Anja loveyournails

Heel mooi ! Erg leuke letterkeuze en wat een hoop info heb je erop staan. Ziet er goed uit Danielle.

Hoe gaat het verder met de combi nageltjes zetten en voor een ukkie zorgen ?

@Webdesigner

Zeg,….nu je toch zo ongezouten je mening geeft, wat vind je van mijn site ? Ik heb hem nog maar net en vind hem zelf een beetje saai. Wel mooi , dat wel , maar ik mis iets. Er kan nog een hoop info op maar dat zit ik op mijn gemak helemaal uit te puzzelen. er kunnen nog veeeel meer foto`s bij maar dat word elke week wel een beetje meer. Darnaast mis ik nog wat ….maar wat ? Weet jij het ?

Groetjes Anja

http://www.loveyournails.nl/

• Webdesigner

Beste Anja, ik ga meteen even voor je kijken :)

Vat mijn mening niet als vervelend commentaar op hoor :)

Ik ga kijken naar je site :)

• Webdesigner

Nou meid, ik weet niet wat jij mist op je site, maar hij ziet er gewoon prachtig uit zo! Goed verzorgd, heel mooi, Hij heeft klasse!

Ik denk niet dat je meer moet doen, hij is juist heel mooi overzichtelijk en rustig, (dat vind ik) en dat stukje met die vlinders is absoluut leuk, niet storend maar heel decoratief!

Ik vind hem prachtig.

Menu ook netjes, goed gedaan, Heb je hem zelf gemaakt?

Mijn complimenten!

Deze ongezouten mening is wel leuk , toch? :)

• Anja loveyournails

Ja zeker weten ! Complimentjes zijn altijd leuk.

Ik weet zelf niet wat ik mis. Misschien kijk ik er te vaak op en vind ik het daadoor wat saai worden. Het liefst zou ik heel veel foto`s van speciale nagels erop zetten maar ja, er zijn maar weinig klanten die iets heel speciaals willen. Vandaar dat de foto`s niet echt snel gaan.

Ik heb hem samen met webmiep gemaakt. Dus de lay-out is van haar ( ik weet echt niet of ik dit goed zeg want ik ben een echte digibeet ) en dan kan je zelf gaan husselen enz.

Ik vond dat in het begin heel moeilijk maar ze heeft mij heel goed geholpen. Zelfs in het weekend gaf ze antwoorden op mijn vragen.

Maar euh……ik geloof dat dit topic van Daan was. Oeps , sorry Daan !

Weer ff verder over jouw site nu hoor.

Heb jij hem helemaal zelf gemaakt ?

• Fiona

Hoi Daan,

Je site ziet er super uit!! Ik vond die andere al heel leuk maar deze nóg leuker!!

Succes met je eigen tokootje 1 december!! Echt gaaf!!

Alles goed met de kleine uk?

Groetjes Fiona