werkwijze designagels

• gera ten bosch

nee, die vergeet ik niet, ezflow kost 69, zonder btw en verzendkoste, bevat 10 kleuren inhoud, 3.5gr per potje.

northern lights, zonder btw en verzendkosten, bevat 12 kleuren, inhoud, 7gram per potje, kost 54.

dat is ruim 50% meer inhoud.

ik kijk nooit naar de btw, die krijg ik terug van meneer belasting.

vind jij ze allebei goed

• yvon KvK

Ik werk persoonlijk prettiger met ez flow, ik vind nothern lights iets zanderiger, jeetje ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Maar ik heb van vele merken kleuren, maar als eze flow een nieuwe kit heeft koop ik hem meestal gelijk!

groetjes Yvon

• gera ten bosch

Dag Yvon,

Dan ga ik niet zo'n doos kopen, maar een keer 1 los potje.

En ik heb al 3 dozen van ezflow, heb alleen nog de boogie nodig voor de glitters.

Maarja, de centjes he, ik heb vorige week op de koopzondag bij beauty company voor 1000 euro voorraad aangevuld.

Vraagje, ik heb nog 10 potjes alleen glitter van magnetic, mey liang staan, kan je dat mengen met clear of wit, of rose, of geeft dat geen goed effect?

groetjes Gera

• darosa

Ik werk met de glitter colors van eZflow en in deze kit zitten 15 potjes.Maar vind de glitter kleuren van inm veel beter.Waarom?De acryl is steviger waar door dE glitter mooi bij elkaar blijven.Met glitter van ez vind ik wat waterig de glitter drijven sneller uit elkaar ook duur het langer voor dat het uitgehard is.Mij voorkeur gaat naar inm glitter color acryl . Groetjes D

• gera ten bosch

Dankje voor de tip, ik was aan het twijfelen om toch ook de Boogie Nights te gaan kopen.

Doe ik dus niet, ga northern lights proberen!

Waarom werk je dan met ezflow, als je deze fijner vind?

Of is dat een stomme vraag?

groetjes Gera

Oja, heb je nog wat tips over de werkwijze, omdat ik pas 1 februarie de workshop doe?

bv welke penseel gebruik je, en hoe maak je met color een strakke smilelijn?

Alvast bedankt!!!