heyy ladies, ff een vraagje is de profnail ook gewoon los in de winkel tekoop???
en nog 1, heeft iemand een super handige tip om de gelnagel eraf te krijgen, word echt totaly crazy van dat gevijl….
alvast bedanktt
groetjessss
Gel kan niet geweekt worden in aceton!!!!! Er zijn gels die wel geweekt kunnen worden,maar in daar voor bestemde liquid.Gewoon weken kan alleen met acryl en dan zou ik het nog niet aanraden slecht voor de nagels en de huid.Als je zelf nagelstyliste ben weet je dat het vijlen er bij hoort in dit vak.Ben je geen styliste laat het vijlen dan aan je nagelstyliste over .Dan word je er ook niet gek van,maar zij (hihi)groetjes d
bij de groothandel waar ik mijn spullen koop in zaandam krijg je de profnail gratis inmiddels heb ikeen abbonnement genomen omdat ik vaar lig ik steeds in een andere plaats en dus hop ik van groothandel naar groothandel in de weekenden liggen we met ons schip in goor. TWENTE voor degene die niet weet waar het ligt en ik kan hier in de buurt geen enkele goeie groothandel vinden iemand een tip
alvast bedankt barbara.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?