vraagjeee

• Gerda

heyy ladies, ff een vraagje is de profnail ook gewoon los in de winkel tekoop???

en nog 1, heeft iemand een super handige tip om de gelnagel eraf te krijgen, word echt totaly crazy van dat gevijl….

alvast bedanktt

groetjessss

• sandra

he

ten eerste kan je de profnail niet in de winkel kopen maar wel via hun site zijn ze los te koop voor geloof € 8,00 per stuk moet je maar even kijken.

en over je gelnagel misschien eerst wat vijlen en dat weken in aceton.

succes

sandra

• darosa

Gel kan niet geweekt worden in aceton!!!!! Er zijn gels die wel geweekt kunnen worden,maar in daar voor bestemde liquid.Gewoon weken kan alleen met acryl en dan zou ik het nog niet aanraden slecht voor de nagels en de huid.Als je zelf nagelstyliste ben weet je dat het vijlen er bij hoort in dit vak.Ben je geen styliste laat het vijlen dan aan je nagelstyliste over .Dan word je er ook niet gek van,maar zij (hihi)groetjes d

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

nee die is niet in de winkel te koop en helaas zit er niks anders op dan vijlen

• Gerda

bedankt voor de reacties, ik ben nu een half jaartje bezig, en ik heb een gelnagel opleiding gedaan, vind het echt super leuk. dan maar ff een abbonementje op de profnail…

• barbara

bij de groothandel waar ik mijn spullen koop in zaandam krijg je de profnail gratis inmiddels heb ikeen abbonnement genomen omdat ik vaar lig ik steeds in een andere plaats en dus hop ik van groothandel naar groothandel in de weekenden liggen we met ons schip in goor. TWENTE voor degene die niet weet waar het ligt en ik kan hier in de buurt geen enkele goeie groothandel vinden iemand een tip

alvast bedankt barbara.