begin met de opleiding

• Gabriella

Hallo iedereen,

Ik begin in januari met de cursus allround nagelstyling (mey liang)

nu kom ik hier wel es lezen en dan denk ik oh mijn god wat een termen namen enz. hoor ik. Is dit allemaal makkelijk te leren of als je ermee werkt, leert heb je dat zo onder de knie???

groetjes

• Nin@

Hoi Gabriella,

Dat gaat heel snel hoor. Ik ben zelf in afgelopen juni begonnen en inmiddels klaar maar nog erg lerend hoor! Ik lees wel zo''n beetje alles wat los en vast zit over het nagelvak, juist omdat je hier ontzettend veel van leert. Tip: op de diverse forums kan je echt heel veel leren omdat je hier veel vragen uit de praktijk tegenkomt.

Heel veel succes en plezier tijdens je opleiding!

groetjes.

Nin@

• Gabriella

Hoe vond je de cursus, ben je veel aan het oefenen, en wat wil je met je cursus gaan doen?

• Nin@

Ik vond de cursus ontzettend leuk, deed de allround maar heb inmiddels de acryl vaarwel gezegd. Is niets voor mij, ik vind gel veel prettiger werken. Je moet inderdaad heel veel oefenen. Zowieso om snelheid te krijgen maar ook omdat je door veel te oefenen allerlei dingen tegenkomt. Daar leer je uiteindelijk het beste van!

Ik ben inmiddels bezig met het maken van een salonnetje aan huis (kamertje boven). Nu nog aan de keukentafel maar dat is niet echt handig. Ik heb er nog een parttime baan naast die ik ook wil aanhouden. Ik zit nu op 9 klanten en daar ben ik best een beetje trots op!

Groetjes,

Nin@

• Gabriella

Je hebt dus alle reden om trots te zijn!!!!

Ik wil in januari beginnen met de opleiding. In mei gaan we verhuizen, hebben daar boven ook een slaapkamer over en wil daar dan ook graag een salonnetje beginnen.

Mijn vriendin heeft een schoonheidssalon thuis we wonen dan bij elkaar in de straat en zij heeft veel klanten die graag ergens de nagels willen laten doen. Dus hoop voor mij daar ik er aanleg en gevoel voor heb, dan zie ik er best toekomst in.

• Nin@

Dat zou wel geweldig zijn, mooie combi zo! Even het straatje uit en dan bij jou mooie nageltjes zetten!

Enne, nog een tip: ik had erg veel last van onzekerheid, en nog wel eens trouwens hoor, maar laat je niet ontmoedigen door jezelf en blijf proberen! Het blijft echt oefenen, oefenen en nog eens oefenen….

Toi toi toi,

Nin@

• sandra

he

wat leuk ik begin ook in januari bij mey liang weet niet hoe veelste jij begin laat het even weten zou het wel leuk vinden kunnen we misschien samen die uitzoeken

groetjes sandra

• Gabriella

Hoi sandra,

ik doe de cursus van mey liang in musselkanaal hoor!!!

• Gabriella

dacht ik ook dat dit een zeer goede combi is. Zij doet het al 10 jaar en heeft heel veel vaste klanten!!

wat betreft de onzekerheid. Nu denk ik wel es en wat als ik het niet kan.

Ik heb een hele hoge opleiding gehad enzo. maar dit is toch anders.

Ik wil graag de cursus doen maar soms denk ik wat als ik niet goed ben wat als er geen klanten komen.

Mijn vriend zegt daar moet je niet aan denken je moet doen wat je leuk vindt.

Soms lees ik hier en denk ik wat doen veel de cursus hoeveel salonnetjes aan huis zijn er in godsnaam!!!

• La Nail

Hoi Gabriella,

Wat leuk dat jij naar musselkanaal gaat, daar heb ik de opleiding ook gedaan.

Alvast succes!

GRTZ Ina