Omzet calculeren nagelst.

• L. Merha

Hoi,

Wij werken nu aan een ondernemingsplan voor onze nagelstudio, maar we komen niet uit met de omzetcalculatie.

Kan iemand een indicatie geven van de gemiddelde omzet per maand, omzet per klant en hoe groot de klantenbestand is. Op basis van deze info kan ik verdere prognoses maken op basis van passanten etc.

Bij voorbaat bedankt,

• Danielle, Bisjoe4joe

Dat verschilt toch heel erg per studio hoor! De een werkt fulltime met 1 klant per uur en de ander parttime en neemt meer de tijd voor haar klanten en doet er dus maar 3 per dag… Beetje vage vraag dus…. Hoeveel ga je werken, wat zijn de materiaalkosten, personeel, enz enz….

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• NailsByMarlies

Ik denk inderdaad dat dit een hele lastige vraag is, de ene week heb je veel klanten de andere week weinig. Zet je vaal nieuwe sets, of is het meeste nabehandel werk?

Wat koste je opleiding want ook die moet je van je winst afhalen enz enz.

Ik zou beginnen met bepalen welk merk je gaat gebruiken dan weet je daar de kosten alvast van, maar hoeveel klanten help je met die spullen? Dat zijn dingen die je allemaal pas na een tijdje werken weet… Ik wens je veel suc6 met het berekenen ervan maar denk dat je wel even zoet zal zijn.

Groetjes Marlies

• L. Merha

Dat is helder. Daar heb ik al een calculatie van. Waar het bij mij om gaat is hoevel omzet er in Nederland word behaald in de kunstnagel branche.

Is daar iets van bekend?

• NailsByMarlies

je zou het kunnen vragen aan het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek)

af en toe word er bij een bepaalde groep een onderzoek afgenomen e.d.

misschien dat hun wat cijfers hebben voor je?

Groetjes marlies

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

wat dacht je van het nagelgilde die zijn toch onze branche organisatie ofzo geworden.

• Yvonne

Ik vind de vraag niet vager dan de antwoorden. Het zijn heel goed bedoelde tips maar het is natuurlijk direct duidelijk als iedereen zijn omzet durft te vermelden. Ik wil ook best graag van jullie horen of er flinke knaken te verdienen zijn met dit vak?? En is jullie omzet afgenomen als gevolg van onze economische recessie in Nederland? Is het nog de moeite waard om zoveel geld in een dure opleiding te stoppen als er al een overvloed aan nagelstylistes is? Wie durft hierop antwoord te geven? Het vak is natuurlijk hardstikke leuk maar de hypotheek moet ook gewoon betaald worden.