lakken

• Sylvia

Hallo nagelstylistes,ik heb een vraag;ik heb eens gelnagels gehad,maar ik vond het bijhouden erg veel tijd kosten,maar een groot voordeel vond ik wel dat de nagellak heel lang mooi bleef.Nu zou ik willen weten, kan ik op mijn eigen nagels de lak doen die op gelnagels gaat,of moet ik daarvoor eerst gelnagels laten zetten?Of zijn mijn eigen nagels te vet ofzo? Graag tips van jullie!!

Bedankt, Sylvia

• Ellen

Hoi Sylvia,

Elke lak die op gelnagels gaat, gaat ook op de eigen nagels. Verstandig is om een base coat onder de lak aan te brengen, zo voorkom je dat de nagellak in je eigen nagels trekt. Wat uiteindelijk voor vergeling zorgt.

Waarom zouden je eigen nagels te vet zijn, voor nagellak? Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar wat de nagellak betreft, daar hoef je niet perse gelnagels voor te nemen.

Groetjes Ellen

• Anja loveyournails

Het is gewoon een feit dat nagellak op gel of acrylnagels beter *langer* blijft zitten dan op je eigen natuurlijke nagel.

Wat al gezegd is , doe een basecoat onder je nagellak en een topcoat er weer overheen. Dan zal het allicht langer blijven zitten.

Gr,

Anja

http://www.loveyournails.nl/

• Sylvia

Bedankt voor jullie reactie!