voor de mensen met de Mega Matic

• nagelstudio Nail Extension

hoi

heb wat vragen voor degene die ook met de mega matic werken. hebben jullie ook zo'n moeite om de schuurrolletjes te verwisselen??? krijg ze er echt niet makkelijk af..moet er een schaar voor gebruiken.

nu ben ik voor deze frees op zoek naar een frenc bitje..dat is een bitje waar je supermakkelijk een frenc mee kunt frezen. ik weet dat ze ze bij ez flow hebben maar deze past niet op mijn frees

groetjes

judith

• christinebynails

hi ik heb mega matic maar vijl nu met de hand i.v.m. allergie ik heb een frenche bitje wat er bij hoort , het heet de mini french fill diamond 34,95 daar kan je heel mooi de french mee doen laat even weten of je geintereseert ben .

heb het nog nooit gebruikt ,,je mag hem overnemen voor de prijs wat ik er voor betaald heeft ,dan neem ik de b.t.w. wel voor mijn rekening

groetjes christine

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik zie ze wel vaker hoor die freesjes moet je even op google kijken bij pedicure en manicure groothandels

lijkt me wel erg veel….maar als je er een foto van hebt dan kan ik kijken of het is wat ik bedoel..maar die ik bedoel zijn niet zo duur volgens mijchristinebynails schreef:

• christinebynails

hi , het is een bitje voor de frenche manicure hij is nieuw heb de factuur nog, en is gekocht bij ria, art for nails, maar geen probleem hoor

• NailsByMarlies

Ik kan dat bitje voor dat geld niet vinden bij ASF op de site, maar kijk ik nu bij de verkeerde of bedoel je een ander?

• christinebynails

ze heeft hem nu ook niet staan ,ik deed verleden jaar een frees cursus en toen vroeg ik een frenche bitje , als je de frenhe opnieuw moet maken dan kun je hem er op nieuw in fresen, bij sommige opleidingen leer je eerst de acryl met pink endan frees je de smilline er in en dat word dan wit het gaat heel goed maar ik gebruik mijn metic op dit moment niet i.v.m. allergie het ziet er uit als een rond tolletje wat je vroeger mee speelde op straat maar ja kijk maar

help me….waar kan ik ze krijgen!! wil ze echt heeel graag hebben

wij deden trouwens eerst het wit en dan het roze opzetten….maar andersom zou ook heel goed kunnen

niemand weet waar ik ze nu kan kopen??