Hoe kan dit?

• gast

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat de Gel nagels verlengt met tip gaan scheuren horizontaal over de nagel? Heb dat bij vooral de wijsvingers en middelvingers. Wat doe ik verkeerd? Of kan het aan de gel liggen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes

• artistik

Bedoel je van de tip naar beneden midden op de nagel? Of waar de smileline zit?

Als het nl bij de smileline zit dan is het strespunt niet goed of de nagels zijn dan te lang eventueel voor handig gebruik. Als het van de tip naar beneden is richting luna dan zou ik daar geen verklaring voor weten, heb ik nooit meegemaakt en ik werk met gel. Misschien dat de andere dames hier een verklaring voor hebben

• Danielle, Bisjoe4joe

Te kleine tip! Dan komt er teveel spanning op de nagel te staan. Een tip moet op de nagel ‘vallen’ , zodra je hem moet duwen is hij dus al te klein, ook al lijkt hij te passen. Je kunt van een grotere tip gewoon t opzetstukje kleiner vijlen en voila! Een perfect passende nagel!

Suc6 ermee!

Groetjes, Daan

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

te platte tip gebruikt dat is zeker de reden!

• gast

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden ik zal eens kijken of dat helpt. Ben pas begonnen met de opleiding, dus nog maar flink oefenen! Groetjes.gast schreef:

• Esther kvk

te platte tip????? nog nooit gehoord.

volgens mij is het wat danielle zegt, als hij te strak zit gaat hij in het midden als het ware knakken.

Esther

• Danielle, Bisjoe4joe

Jips… Kheb ook nog nooit van te plat gehoord… Heb jij daar ervaringen mee Silvia?

Groetjes, Daan

• NailsByMarlies

Ik neem als ie te plat is en de nagel in verhouding te bol, dat ie vanzelf wel omhoog komt en daarom zal gaan scheuren. Maar te klein lijkt me logischer, die fout komt wat vaker voor.

Groetjes Marlies

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja… Dus dan is de tip niet passend! Hahaha! Tis maar hoe je t bekijkt….

Groetjes!

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

sorry als je een te bolle tip op een te platte nagel plaats bedoel ik dan breekt de tip verticaal door. sorry te snel zitten typen en 100 dingen te gelijk aan het doen op kantoor.