gel van TCI

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb een proefsetje ontvangen maar de witte gel was hard en ze sturen een nieuwe. Naar ze vertelde ook aan de telefoon dat de witte gel niet uitvloeid en dus zo dik blijft als dat je hem aanbrengt. Extra vijlwerk zou ik denken.

wie van jullie werkt ermee of heeft een foto als voorbeeld van het resultaat??

Silvia

twinmamasilvia@hotmail.com

• Nin@

Hm, heb gisteren ook mijn proefpakketje ontvangen en mijn witte gel is ook hard…. Ook raar…

groet,

Nin@

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ze zegd dat het zo hoort en dat is de enige soort die ze hebben helaas.

ik werk graag met een builder maar zo hard lijkt me ook niet fijn.

• yvon KvK

Probeer hem eens op de verwarming te leggen, dat doe ik ook met mijn perfect gloss van Nailcreation. Hij wordt dan lekker warm en veel vloeibaarder, en in mijn geval lekker dun om hem te gebruiken als toplak. Bij jou zou hij net misschien iets dunner en bruikbaarder worden. Het is een ideetje :-)

groetjes Yvon

• Nin@

Ik heb hem gisteravond gebruikt (de witte gel) maar ik vind het niet fijn werken. Hij vloeit niet lekker uit. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je hem ook in twee lagen opzetten, dat vind ik zowieso teveel werk.

De rest van de gel vind ik overigens wel heel erg prettig, zeker de dikkere bouwgel. Vloeit heel mooi uit en loopt niet in de nagelwallen.

Groet,

Nin@