zomaar een factuur ontvangen

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ird.nl stuurd me zomaak een factuur of ik vermeld wil blijven staan in hun online gids. a 17.85. ik heb nog nooit van ze gehoord en dus metten gebeld.

ze zeggen mijn gegevens via via te hebben en benaderen iedereen met een eigen website en email adres dat zakelijk is.

Nou bull shit dus want ik gebruik mijn prive account van chello voor de zaak, en de dame wist niks meer te vertellen. het is vergelijkbaar met de goudengids vertelde ze.

maar ja ik vind het niet logisch om eerst naar www.ird.nl te gaan en daar een nagelstyliste te gaan zoeken, jullie wel?

Dus meiden niet zomaar betalen als je niet weet wat en waar het voor is.

Groetjes Silvia

• Miranda

Ik hoor dat er vaker voor gewaarschuwd wordt.

Ook bij het bedrijf waar ik werk gebeurd dit.. (verzekeringskantoor)!

Niet doen dus.. Gemeen zoiets!

• natascha

Hoi,

Ik zou zeker niet naar die site gaan om een styliste te zoeken, sterker nog ik heb er nog nooit van gehoord haha. Dus die vergelijking met de goudengids ….. waar heeft ze het over.

Groetjes Natascha

• NailsByMarlies

Zoals ik al eerder vertelde tegen het einde van het jaar is het overal raak met de spookfacturen, op kvk.nl kan je lezen welke bedrijven er actief zijn op het moment.

Betaal dan ook niets waar je niet voor getekend hebt!!

Groetjes Marlies

• Beads by mail

Ik heb ookzo'n nota gekregen en deze heeft een enkele reis richting het ronde archief gekregen.

Veronique