zwangere klant

• budget-beauty

Hoi ik heb 1 klant en die is zwanger en wil nagels kan dat??

geen acryl toch???

groetjes…………..

• Nailodie

Volgens mij kan acryl wel maar ligt het eraan hoe ze erop reageert, bij een meisje die ik ken bleef het gewoon zitten..

Groetjes,

Elodie

www.nailodie.nl

• natascha

Hoi,

Je hebt inderdaad kans dat ze los kunnen laten door de hormonen.

Verder zou ik heel goed ventileren als je acryl erop doet. Die lucht is niet echt goed dan. Gel zou ook een hele goeie optie zijn. Kijk uit met stof van het vijlen.

Groetjes Natascha

• Danielle mv Tara (30 aug. 2005)

Hi!

Ik ben 30 augustus bevallen en heb tijdens mijn zwangerschap gewoon genageld, dus die acryllucht moet voor de klant voor 1 keertje in de 3 weken echt geen kwaad kunnen hoor! In Afrika leggen ze hun kind achter n boom, en wij mogen ineens niets meer zodra die buik begint te groeien…. Het enige dat je zou kunnen hebben is dat idd door de veranderde hormoontjes je anders zou kunnen reageren op de gel / acryllaag. Verder kan t echt geen kwaad!

Nagelse!

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• budget-beauty

bedankt voor de reactie''s ik ga haar maandag doen en zeg haar erbij dat het eventueel los kan laten door de hormonen.

ik gebruik bij haar de uv acryl en die stinkt niet dus daar heeft ze dan geen last van.

groetjes van monique

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb mijn hele zwangerschap nagels gehad hoor geen probleem. alleen wel extra lgoed preppen!

Silvia

• mirjam

zie mijn reactie van 5 decemder 15.00 uur.

daar heb ik een stukje geschreven over zwanger en nagels.

heb geen zin om het nog allemaal een keer te vertellen, dus bladeren maaaaar……

• mirjam

nog ff weer ikke. ben wel weer lekker duidelijk, had net zo goed het hele verhaal wel kunnen optypen…..

ik bedoelde 5 dec. bij loslaten van nagels nieuwe klanten… om 15.00 uur waar ik op heb gereageerd…..

Mirjam