french manicure gel

• Babs

Hallo Allemaal,

Wie van jullie weet wat de ideale french manicure gel is?

Ik ben op zoek naar een witte gel, waarmee ik een echte strakke smilelijn kan maken.

Als je de fabrikanten moet geloven kan dat allemaal met hún gel, maar in de praktijk blijkt dat ze allemaal “lopen”.

De witte gel van TCI blijft staan, maar die vind ik té hard.

Oja, en ik wil ook nog dat hij goed dekt

Wie weet raad?????

• Patricia V

Hoi!

de gel van IBD vind ik erg strak werken! Probeer die eens!

groetjes,

Patricia V

• Gabriella

IBD, waar kan ik dat vinden?

• Gerda

magnetics is ook hele goeieGabriella schreef:

• Babs

Magnetic…loopt die dan niet?

• Esther kvk

maakt niet uit van welk merk je hem koopt, als je maar een builder gel hebt.

die lopen echt niet en trek de strakke smilelijn wel met een schoon, in finisching wipe gedoopt penseel.

Esther

• Gerda

ik gebruik magnetic, en die loopt niet ik doe meestal 2 keer een dun laagje…

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

de meeste gels gaan lopen als je veel te lang wacht met de smile line of het in de lamp doen.

ik werk met IBD en doe eerst alle vingers met wit dan trek ik ze 1 voor 1 in 1 x strak met mijn penseel en dan hup allemaal tegelijk in de lamp.

no problem.

Wat de fabrikanten zeggen klopt meestal wel hoor dat die van hun strak is. het ligt naar mijn mening eerder aan de styliste die er mee werkt en iedereen heeft ook zo zijn persoonlijke voorkeur.

p.s het is wel zo hoe witter de gel hoe strakker de smile lijkt

Silvia

• Beads by mail

Ik doealtijd nagel voor nagel. Eerst een nagel aan de rechterhand. Deze gaat vervolgens in de lamp en in die tussentijd doe ik een nagel aan de linkerhand. Zo ga ik door totdat ik alle nageltjes gehad heb. Werkt perfect, want de gel krijgt geen tijd om uit te lopen.

Groetjes Veronique

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

maar dan duurt het toch allemaal veel langer? als je nagel voor nagel doet